Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Záleží nám na tom, abyste jedli lépe, přesvědčuje Albert zákazníky

Nová komunikace nizozemského obchodního řetězce v Česku staví na dialogu se zákazníky.

  • 22. 07. 2019 17:30

Nová marketingová komunikace maloobchodního řetězce Albert formou dialogu se zákazníkem přináší rady, jak mohou Češi jíst líp a zdravěji. Albert chce být partnerem a pomocníkem při výběru kvalitních potravin, víc než polovina jeho obchodů Albert prošla celkovou rekonstrukcí a také změnou sortimentu, ve všech obchodech se pak představilo oddělení Zdravě s Albertem. Kampaň Záleží nám na tom, abyste jedli lépe startuje 22. července a rozvíjí motto Stojí za to jíst lépe, jež Albert představil na začátku loňska, s důrazem na inspiraci, zdraví a čerstvost.

„Víme, že lidé stále víc přemýšlejí o tom, co jedí a hledají kvalitní a čerstvé potraviny,“ říká Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert. „Chceme být pomocníkem a inspirátorem, aby Češi jedli lépe. Zároveň si uvědomujeme, že každý z nás má jiné potřeby, pro každého z nás znamená jídlo něco jiného, a proto se ptáme přímo našich zákazníků, co pro ně znamená jíst lépe.“

Nová kampaň, kterou Albert připravil ve spolupráci s agenturou VCCP Prague, se objeví v televizi, v prodejnách i na internetu, včetně sociálních sítí. Tři imageové televizní spoty jsou doplněné o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů.

Záleží nám na tom, abyste jedli lépe
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
22. 07. 2019