Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Záleží nám na tom, abyste jedli lépe, přesvědčuje Albert zákazníky

Nová komunikace nizozemského obchodního řetězce v Česku staví na dialogu se zákazníky.

  • 22. 07. 2019 17:30

Záleží nám na tom, abyste jedli lépe
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
22. 07. 2019
Režie
Kamera

Nová marketingová komunikace maloobchodního řetězce Albert formou dialogu se zákazníkem přináší rady, jak mohou Češi jíst líp a zdravěji. Albert chce být partnerem a pomocníkem při výběru kvalitních potravin, víc než polovina jeho obchodů Albert prošla celkovou rekonstrukcí a také změnou sortimentu, ve všech obchodech se pak představilo oddělení Zdravě s Albertem. Kampaň Záleží nám na tom, abyste jedli lépe startuje 22. července a rozvíjí motto Stojí za to jíst lépe, jež Albert představil na začátku loňska, s důrazem na inspiraci, zdraví a čerstvost.

„Víme, že lidé stále víc přemýšlejí o tom, co jedí a hledají kvalitní a čerstvé potraviny,“ říká Kateřina Harris, marketingová ředitelka obchodů Albert. „Chceme být pomocníkem a inspirátorem, aby Češi jedli lépe. Zároveň si uvědomujeme, že každý z nás má jiné potřeby, pro každého z nás znamená jídlo něco jiného, a proto se ptáme přímo našich zákazníků, co pro ně znamená jíst lépe.“

Nová kampaň, kterou Albert připravil ve spolupráci s agenturou VCCP Prague, se objeví v televizi, v prodejnách i na internetu, včetně sociálních sítí. Tři imageové televizní spoty jsou doplněné o kratší variantu zaměřenou na nabídku konkrétních produktů.