„Život je lepší, když jsme spolu,“ říká spot ke spojení pojišťoven Uniqa a Axa

Značka Axa opouští český trh. Uniqa rebranding podporuje silnou dvouměsíční kampaní.

  • 01. 02. 2021 00:00

Pojišťovna Uniqa po akvizici skupiny Axa připravila ke slučování firem a rebrandingu Axy na značku Uniqa reklamní kampaň s mottem Život je lepší, když jsme spolu. Kampaň běží od ledna do března a pro pojišťovnu jde o mediálně nejsilnější akci posledních let. Využívá mediální mix televize a onlinu doplněný rádiem a míří na tři miliony zákazníků slučovaných firem i na veřejnost. Akvizice byla ohlášena loni v únoru, prakticky dořešena má být během letoška. Přejmenovávají se firmy, novou značku Uniqa už nesou dosavadní obchodní pobočky a kanceláře Axy. Značka Axa tak český trh opouští.

Televizní spot se připravoval na sklonku roku 2020 ve verzích pro český a slovenský trh. Liší se využitím podporovaných sportovců: v české mutaci zastupuje značku Uniqa šampion ve vodním slalomu Jiří Prskavec, ve slovenské se představí lyžařka Petra Vlhová. Oba sportovci jsou tvářemi značky Uniqa už několik let. Voiceover je tentokrát veršovaný.

„Kreativní koncept je postavený na spojování světů dvou silných značek, které je vizuálně představené rozděleným obrazem, společně však postupně vytvoří jeden celek. Hlavní idea prezentovaná rýmovaným voiceoverem odlišuje náš integrační spot od jiných reklam a je zapamatovatelnější,“ tvrdí marketingová ředitelka pojišťovny Uniqa Silvia Vlasková.

Na televizní reklamu navazuje rozhlasový spot, rovněž rýmovaný. V něm je využit stereo efekt, kdy mužský a ženský hlas reprezentující značky hovoří nejprve každý z jedné strany, aby se postupně spojily v jeden společný. V online prostoru chce firma dál využívat videoreklamu, která doplní bannery prezentovaný centrální statický vizuál rebrandingové kampaně.

Kampaň má podpořit image pojišťovny Uniqa jako moderní a empatické společnosti. Reklamní vlna by měla posílit i znalost značky, jejíž podpořená hodnota byla podle výzkumů loňského roku mezi 70 a 75 %.

Hlavním pilířem kampaně bude devět týdnů spotové kampaně na stanicích Nova Group od 18. ledna. Vedle třicetisekundového televizního spotu se budou vysílat od 1. února osm týdnů i dvacetisekundové rádiové reklamy na stanicích Evropa 2 a Impuls. Online část kampaně bude kopírovat načasování rozhlasové části a potrvá shodně osm týdnů. Poběží ve formě online verze televizního spotu, bannerů a brandingu afinitních nebo zpravodajských stránek (iDnes.cz, Seznam.cz, iHNed.cz), a na YouTube a na sociálních sítích. Promítne se i do profilů na Facebooku a LinkedIn.

Banner

Banner

Vizuál pro LinkedIn

Vizuál pro LinkedIn

Kreativní koncept vytvořila agentura Triad Advertising Bratislava s produkcí Hitchhiker Films. Spot režíroval Tomáš Řehořek. Kreativní adaptace pro další média je rovněž dílem agentury Triad. Média nakupovala agentura Mindshare. Hlavní vizuál kampaně fotografoval Jakub Klimo.

Život je lepší, když jsme spolu
Kreativní agentura
Mediální agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
18. 01. 2021
Mediamix
Fotografie