Zmrzlina Míša dostala od Triadu nový komunikační koncept na další tři roky

Aktuální kampaň propaguje nový produkt Míša Míšánek, komunikuje se i výsadba stromů.

  • 17. 07. 2021 14:00

Značka zmrzlin Míša z portfolia producenta rychloobrátkového zboží Unilever letos začíná s novým komunikačním konceptem a zároveň pokračuje ve svém CSR na českém a slovenském trhu. Novinka představená ve fantazijním papírovém světě a sázení stromů jsou hlavními pilíři komunikace značky Míša pro tento rok.

V aktuální kampani Unilever představuje nový produkt pro nejmenší Míša Míšánek, zmrzlinovou svačinku z tvarohu, smetany a ovoce. Kampaň běží od května na televizních obrazovkách i v podobě online spotů na YouTube, které doplňuje komunikace na Instagramu a Facebooku. Všechny spoty vznikly v kreativní agentuře Triad Advertising ve spolupráci s produkcí Nice! a režisérem Pavlem Soukupem. O mediální nasazení se postarala agentura Mindshare.

„Zmrzlina Míša je pro spotřebitele spojená především s dětstvím a silnými emocemi. Nechtěli jsme ale na toto období dívat s nostalgií a tradičně. A to především proto, že expandujeme do nové kategorie a přinášíme novinky, z kterých budou mít děti radost a rodiče dobrý pocit. Hlavní výzvou bylo zpracovat racionální tvrzení, že Míša je perfektní svačinka s horou tvarohu, a to do podoby, která toto ukáže skrz silné emoce a v unikátním stylu,“ vysvětluje Lenka Adámková, strategic portfolio & innovation manager společnosti Unilever.

Technologický postup stojící za vizuálním uchopením kampaně pracuje s kombinací trojrozměrného papírového světa a dopředu natočených hereckých akcí na greenscreenu a v reálním prostředí. „Hledali jsme vizuálně zajímavé ztvárnění, který náš nápad v exekuci posune na úroveň, jakou si idea zaslouží. Pro papírový svět s animací imitující stop-motion jsme se rozhodli, protože má blízko k dětské kreativitě a zároveň se krásně hodí k značce Míša. Jako bonus si v něm divák i po opakovaném zhlédnutí najde vždy nový detail, kterého si předtím nevšiml,“ popisuje art directorka Triadu Gabriela Matušková.

Nová kampaň má za cíl představit Míšu jako alternativu pro zdravou svačinku hlavně rodičům. „Zmrzlina na svačinu? Kdo by to nechtěl, že? Od začátku nás tato myšlenka v týmu chytila a nepustila. Přemýšleli jsme nad tím, jak produkt přirozeně dostat do interakce mezi rodiče a jejich děti. Přišli jsme s nápadem světa dětské fantazie, který se nám doslova staví před očima, a do kterého nás dítě vtáhne. A právě v tomto světě má svoje místo svačinka podle dětí,“ říká kreativní ředitel Triadu Rado Jankovič.

Mimo této novinky značka pokračuje i ve své aktivitě O kousek lepší Česko a Slovensko. Poslání značky se každý rok zaměřuje na jinou iniciativu ve spojení s jedním z cílů udržitelného rozvoje podle OSN Život na souši. Už v roce 2019 se brand rozhodl udělat Česko a Slovensko „o kousek lepší“ a proto nabádala, abychom do přírody neodhazovali žádné odpadky. Letos plánuje vrátit zpátky do přírody všechny stromy, které padnou na výrobu dřívek k nanukům Míša.

Spojila proto síly s nadací Partnerství, která stojí za iniciativou Sázíme budoucnost, která má za cíl vysadit v Česku 10 milionů stromů. Každý nanuk Míša zakoupený v supermarketech Albert v červenci se do tohoto projektu započítá a vybraná částka se použije na výsadbu a ochranu stromů. To pomůže vytvořit nové zelené oázy v blízkosti měst i obcí. Na Slovensku se pak značka spojila s nadací Ekopolis, která se rovněž zabývá tematikou výsadby nových stromů.

Míša: O kousek lepší Česko a Slovensko

Míša: O kousek lepší Česko a Slovensko

Míša: O kousek lepší Česko a Slovensko

Míša: O kousek lepší Česko a Slovensko

Nový Míša Míšánek
Kreativní agentura
Mediální agentura
PR agentura
Produkční agentura
Značka
Klient
Nasazení
24. 05. 2021
Mediamix
Account director
Account manager
Creative director
Senior copywriter
Graphic designer
Strategy director
Social media brand manager