Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Značka vložek Ria vůbec poprvé obsadila do reklamy jen muže

Menstruace se týká i kluků, vysvětluje Symbio na sociálních sítích pomocí videorozhovorů.

  • 30. 04. 2019 17:00
Ria: Menstruace

Ria: Menstruace

Menstruace: I kluků se to týká
Kreativní agentura
Značka
Ria
Mediamix

Po třech úspěšných kampaních pro značku dámských hygienických potřeb Ria přichází agentura Symbio s konceptem Menstruace: I kluků se to týká. Poprvé v historii značky se v kampani objevují výhradně muži, kteří otevřeně mluví o menstruaci a tématech s ní spojených. Ria chce novou komunikací pokračovat v detabuizaci menstruace zejména u mladších spotřebitelů a zároveň upozorňuje na redesign produktové řady Ria Ultra. Kampaň běží na YouTube, Facebooku a Instagramu.

Zatímco v předchozích kampaních Ria bojovala proti tradičním reklamním stereotypům, jako je modrá krev nebo bílé kalhoty, letos se zaměřuje na edukaci. „Kreativa vychází z průzkumů, které ukazují, že mladé dívky se za periodu stydí a je pro ně problém o ní mluvit před kluky. K těm se pak informace dostávají ve zkreslené podobě a současně mají pocit, že jim do toho nic není. Vzájemný ostych vede k vytváření předsudků, které podporují menstruační tabu,“ vysvětluje idea maker Symbia Michaela Pechanová.

Ze začarovaného kruhu chce Ria vykročit s pomocí příručky, která poskytuje základní informace formou stravitelnou i pro mužské publikum. „Nesuplujeme hodinu biologie, stručně a otevřeně vysvětlujeme, co by měl dnešní teenager vědět o menstruaci, jak ji přežít a jak být své partnerce oporou,“ dodává Pechanová.

Příručku doplňují údajně autentické videorozhovory s reálnými kluky, ve kterých v rámci dílčích témat řeší, co muži o dané problematice vědí a co si o ní myslí.

„Máme radost, že se Symbiem hledáme stále nové úhly pohledu na menstruaci. Otevřeli jsme téma, které na českém trhu žádná jiná značka nevyužila, a doufáme, že bude mít minimálně stejný úspěch jako předchozí kampaně,“ věří Eva Minaříková, produktová manažerka značky Ria.