- „Za kulturou, či turistikou? „Za kulturistikou!“ České dráhy vezou Trojana do Vídně
- Škoda Auto ukazuje u hokeje nové logo a spoty s rolbařem Zbyňou z Lajny
- Horalky mají první novinku od roku 1965, mladým ji ukazují jako smartphone
- „Oklepeš se ze všeho.“ Výrobce triček CityZen spustil televizní kampaň
- Místo Kingswoodu bude Jablečný cider, Frisco přidává také koktejlový Fiztonic
- „Kluk z plakátu“ Petr Čtvrtníček propaguje e-shop na billboardy Plakátov.cz
-
Agentura Optimio pomohla ušetřit Elnino.cz na výkonnostních kampaních 1,56 milionu za půl roku
-
Digitální agentura Cognito slaví 15 let. Vydává vzpomínkovou microsite a roste obratově i personálně
-
Jak Project Agora zajišťuje bezpečnost značky pro nativní reklamu v Česku

Echo, Coolpany i rádio budou na Křížové
SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu

Moderují Burian, Kubíčková a Pečeně
Livesport spouští denní podcast o sportu

K 10% podílu také opce
Agenturní skupina Knowlimits vstoupila do komunitního portálu Ženy s.r.o.

Z bakalářské práce Martina Veselého
Práce médií s úniky ze spisů má chatrné základy. Je čas promyslet, jak dál

Neformální setkání desítky manažerů
Sešli se ředitelé České televize a Českého rozhlasu

Jaké televizní platformy využíváme
Příjem televize přes IPTV stoupl, terestrika klesla

Malá novela prošla, velká už připravena
Poslanci schválili změny ve výběru rad televize a rozhlasu, začnou ale platit až po volbě šéfa ČT

"Střídání generací je tady"
Dita Stejskalová předává řízení PR oddělení Ogilvy Václavu Rambouskovi

Těsnou většinu drží vládní pětikoalice