Národní galerie reklamy
Generál Pavel
- Vánoční kampaň Vodafonu ukazuje skutečná přání Hofmanna i dalších
- Vánoční kampani Albertu opět od VCCP kraluje dětská radost z jídla
- „Je čas radovat se jak malí!“ McDonald’s ohlašuje letošní sýrovou sezónu
- Rapové spoty na Spotify oslovují mladé uchazeče o práci
- Air Bank a O2 mají společnou vánoční kampaň, klientům přispějí na mobil
- Vánoční kampaň T-Mobilu zdůrazňuje sílu mezilidského spojení
-
PR v Konektoru funguje 20 let. „Chceme doručit maximum,“ říkají Jaroslav Duroň a Rostislav Starý
-
Inovativní koncept WT Health Studios mění pravidla pharma & health marketingu
-
Project Agora oznamuje strategická partnerství s předními vydavateli v Česku a na Slovensku

V gesci vicepremiéra Bartoše
Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Vybíráme ze spotřebního koše
Maloobchodní řetězce v říjnu nabídly o 3 % míň letáků než loni

Pro expanzi značek na marketplaces
B&T zakládá novou agenturu Profit&roll

Rebranding po akvizici
Česká pobočka Burdy změní název na Burda Media Extra

Od 9. ledna v iVysílání
ČT s Českou asociací pojišťoven uvedou seriál Adikts, od režiséra Bangeru

Ročně až 430 milionů Kč pro český fotbal