Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Zoufalec, mamánek, botoxák. Direct opouští animované reklamy, nasadil hrané

Předchozí spoty střihané z papíru nahradily hrané scénky, ve stylu prvního rande naslepo.

  • 02. 06. 2020 16:35

Od 1. června mohou diváci televizních stanic skupiny Prima trojici nových reklamních spotů Direct pojišťovny. Jsou ve stylu prvního rande v restauraci a snaží se vtipně ukazovat, v čem je Direct jiný než ostatní pojišťovny. „Kompletně jsme změnili vizuální styl našich reklam. Spoty, které byly stříhané z papíru, jsme nahradili hranými scénkami. Chtěli jsme do spotů dát víc lehkosti a emocí, což se v animovaných klipech dělá obtížně,“ uvádí mluvčí Directu Nela Maťašeje.

„Nové spoty mají jednoduchou linku – jde o první rande sympatické mladé ženy, která hledá partnera. Bohužel má smůlu a rande nikdy nedopadne ideálně – vždycky se objeví nějaký problém. Nápadníkům pracovně říkáme mamánek, zoufalec a botoxák. Hlavní myšlenkou je, že by se člověk neměl spokojit jen tak s někým. Samozřejmě nejen v životě, ale taky při výběru pojišťovny. Současně dokazujeme, že to v Directu děláme jinak. Tuto paralelu završí velké zelené éčko, které problémového partnera vymrští od stolu a zaujme jeho místo naproti dívce,“ popisuje klipy mluvčí.

„Chtěli jsme, aby scéna působila opravdově, takže jsme zavrhli animaci a nechali obří éčko vyrobit. Přestože naši herci nejsou kaskadéři, zvládli to bravurně. Natáčeli jsme celou noc spolu s týmem kaskadérů,“ dodává Nela Maťašeje. Každý spot upozorňuje na jednu z výhod Directu – žádné skryté háčky, možnost kdykoliv odejít a na nové havarijní pojištění, které klientům každý rok u mladých aut zlevňuje o 7 %. Na tvorbě klipů se Direct spojil s agenturou Brain One, se kterou společnými silami vytvořili kreativní koncept.

Nespokojte se jen tak s někým
Kreativní agentura
Produkční agentura
Značka
Nasazení
01. 06. 2020
Mediamix