Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Gambrinus a Triad s Jolandou daly pivovarování

Jolanda a Záviš se podílejí na komentářích pivní značky cílených přes Facebook i plakáty.

„I kdyby se tiskovkám jednou říkalo digitálky, Gambrinus bude pořád pivo.“ I tak by podle Triad Advertising mohl znít headline v nové kampani I kdyby, kterou agentura připravila pro značku piva Gambrinus k jejímu 150. výročí. Koncept, navazující na televizní spot od agentury McCann, dynamicky spojuje digitální a venkovní inzerci v jedné vlně vypointovaných komentářů. Ty si berou na paškál fenomény, které se příčí zdravému rozumu.

„Hodnoty značky stojí na jednoduchosti, neokázalosti a spolehlivosti. Gambrinus je jednoduše dobré české pivo, které nepodléhá módě, nemusí si na nic hrát a je vždy po ruce. A protože Gambrinus své narozeniny nepojal jako chválu své historie, ale naopak jako odhodlaný slib do budoucna, postavili jsme práci na silném statementu,“ vysvětluje kreativní lídr kampaně Rado Jankovič. „Chceme taky trochu uklidnit nejistou dobu a blbé nálady z budoucnosti. V podstatě říkáme ‘my tu budeme, vy taky’.“

Venkovní vizuály

V komentářích se značka kromě aktuálního dění na Facebooku zaměřila na skutečná místa po celém Česku. Věčně nedokončené projekty, zbytečně složitá byrokracie a různá lokální témata se staly inspirací pro billboardy a prosvětlené vitríny (CLV) s komentářem přímo na místě.

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Kladno

Kladno

Ústí nad Labem

Ústí nad Labem

Ústí nad Labem

Ústí nad Labem

Velký Osek

Velký Osek

Příspěvky na Facebooku

Podobný formát, jednoduché textové statementy s kampaňovou pointou, míří i na digitál. Bannery a facebookové posty se věnují celorepublikovým tématům a bleskově reagují na aktuální dění. „Gambrinus se tak s lidovým humorem trefuje do událostí, které odporují zdravému rozumu, a tím si upevňuje pozici značky, která si nemusí na nic hrát,“ popisuje cíl značky její senior brand manažer Jakub Marek.

O širší engagement na sociálních sítích se pak starají dva humorné videopříspěvky na Facebooku a Youtube. V prvním věští budoucnost z piva ikona českého internetu Jolanda, v druhém nazpíval písničku pro Gambrinus svébytný matador hospodského folku Záviš.

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Gambrinus: I kdyby (Triad Advertising)

Kampaň běží od začátku února a potrvá do konce března. „I kdyby to nebyla nejlíp hodnocená kampaň v Reklamní katovně, my to takhle prostě dál budeme dělat, protože nám to takhle dává smysl,“ prohlašuje kreativní ředitel Triadu Matouš Fridrich.