Americká oděvní značka Gant se stala na tři roky oficiálním dodavatelem oblečení a sponzorem vytrvalostního závodu 24 hodin Le Mans. Související limitovaná kolekce bude na prodejnách Gantu dostupná od půlky května. Vnáší na oblečení sportovní a technické motivy a detaily. Na vizuálech pracoval Gant se švédským ilustrátorem a grafickým designérem Jonasem Bergstrandem.
Podívejte se na další Bergstrandovy práce
Kolekce se zaměřuje na košile, dál nabízí svetry, úplety, saka nebo doplňky, a to pro muže, ženy i děti. Obsahuje přitom i kusy ze speciálního materiálu Tech Prep, který má rychleji schnout, být prodyšný a líp udržovatelný.
Značka Gant se od roku 2015, kdy rebrandovala, zaměřuje na zákazníky s aktivním životním stylem. Limitovaná kolekce s Le Mans je první takovou spoluprací od předloňského rebrandingu. Jako pozadí a inspirace současného partnerství přitom posloužil fakt, že Gant vznikl v roce 1949, kdy se také jel první závod Le Mans. Kontrakt dojednala IMG Licensing, licenční agentura závodu.
Na českém trhu značku Gant zastupuje firma Vermont.