Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Gastronomický portál Lunchtime.cz koupil za 9 milionů Kč slovenský majitel serveru SlevaDne.cz

  • ČTK
  • 16. 04. 2012 09:41

Portál hromadného nakupování SlevaDne.cz koupil majoritní podíl v předním tuzemském webu s informacemi o restauracích Lunchtime.cz, s jehož pomocí chce posílit pozici na českém trhu. Hodnota transakce činí zhruba 9 milionů Kč. ČTK to sdělilo vedení serveru SlevaDne.cz, který v Česku působí od závěru loňského roku a patří největšímu slovenskému webu zaměřenému na hromadné slevy ZlavaDna.sk.

Služba Lunchtime.cz funguje v České republice pátým rokem a s databází více než 3000 restaurací je předním zdrojem informací o denních menu na českém trhu. Český portál nabízí mobilní aplikaci, rezervaci míst on-line a nově i přehled akcí a slev v restauracích. Na Slovensku server ZlavaDna.sk provozuje podobný portál Obedovat.sk.

„Spojením sledujeme dosažení stejného efektu jako na Slovensku, kdy se oba portály navzájem úspěšně podporují,“ komentoval transakci zakladatel a jednatel ZlavaDna.sk Zdenko Hoschek, podle kterého chce portál SlevaDne.cz zvýšit podíl na tuzemském trhu. „ČR je pro nás mimořádně atraktivní trh a věřím, že díky akvizici Lunchtime.cz na něm dosáhneme významných úspěchů,“ dodal.