Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Gastroskupina Together otvírá v pražské Dlouhé prodejnu kremrolí

Nová pobočka Cukráře Skály v Dlouhé

Nová pobočka Cukráře Skály v Dlouhé

Nová pobočka Cukráře Skály v Dlouhé

Nová pobočka Cukráře Skály v Dlouhé

Nová pobočka Cukráře Skály v Dlouhé

Nová pobočka Cukráře Skály v Dlouhé

Hlavním produktem bude klasická kremrole

Hlavním produktem bude klasická kremrole

Gastronomická skupina Together Davida Petříka a Viktora Kaplana otevřela v pondělí 23. dubna v pražské ulici Dlouhá prodejnu zaměřenou na prodej kremrolí, nese název Lukáš Skála Cukrář. Jedná se o pobočku “továrny na zákusky” Lukáše Skály, která sídlí v ulici a která pod Together rovněž spadá. Nová prodejna je zaměřená pouze na kremrole, které se mají nejvíc prodávat ve variantě do ruky. Hlavním produktem je klasická kremrole s bílkovým krémem, kromě ní jsou ale v nabídce také varianty čokoládových, jahodových nebo ořechovým kremrolí. Cena zákusku se pohybuje v rozmezí od 65 do 85 Kč. O plánu otevřít prodejnu informoval Retailek už koncem března.

Cukrář Lukáš Skála s kremrolemi, které se budou v novém podniku prodávat

Cukrář Lukáš Skála s kremrolemi, které se budou v novém podniku prodávat

Prodejna má rozlohu 50 metrů čtverečních a kromě prodeje kremrolí zde probíhá i jejich výroba – rolování těsta, pečení i plnění. Recept na těsto je Skálův rodinný, připravuje ho hned v několika variantách, klasické listové, čokoládové i máslové. V cukrárně se budou nabízet také čtyři druhy dortů, deset zákusků a zmrzlina, která bude v prodeji přímo do ulice.

„Ani zde stejně jako v Cukráři Skálovi V Celnici není příliš místa na sezení, ale asi deset židliček mít budeme. Kremrole prodáváme přímo do ruky v papírových vaničkách, aby se zákazník neušpinil. Společně s designovým studiem pana Činčery, české legendy ve výrobě obalů, jsme vyvinuli speciální košíček s ouškem na jednu kremroli. Zákazník si ji může odnést v pěkném dárkovém balení domů nebo do kanceláře,“ popsal koncept prodejny Viktor Kaplan, spolumajitel Together.

Kremrole jako vlajkový produkt

Kremroli si jako svůj vlajkový produkt zvolili v Together kvůli její variabilitě. „Baví nás propojovat tradiční a nezvyklé aspekty, v tomto případě tradiční českou známou kremroli s nezvyklým prvkem, jako jsou jahody, ořechy nebo meruňková náplň. Očekáváme, že se prodá asi tři sta kremrolí denně. V zahajovacím provozu budeme prodávat čtyři druhy, které budeme postupně obměňovat,“ uvedl Petřík plány do budoucna. Podobu interiéru navrhl Václav Červenka, při jeho tvorbě pracoval s ohledem na lukrativní lokalitu, sousedské podniky i blízkost Pařížské ulice, a proto zvolil koncept cukrářského butiku s čistými liniemi.

Majitelé skupiny Together jsou majoritními vlastníky projektů, které provozují, ať už se jedná o Skálovy cukrárny, asijskou Siu, nebo belgický Bruxx. Pro chod podniků si zpravidla vybírají výrazné osobnosti, v tomto případě Lukáše Skálu, kteří na projektech drží minoritní podíl, většinou kolem 10 %.

Podle Terezy Olivové, vedoucí marketingu Together, je skupina často srovnávána s obdobnou sítí restaurací Ambiente. “Naše strategie je ale jiná, chceme skvělou gastronomii za dostupnou cenu. Musíme v restauracích obsloužit co nejvíc lidí, abychom mohli nastavit příznivou cenu, necílíme na stejnou skupinu hostů jako Ambiente,” uvedla Olivová v rozhovoru pro Retailek. Právě vedle nové Kremrole v Dlouhé se nachází jeden z podniků sítě Ambiente, řeznictví a bistro Naše maso, nedaleko je také pizzerie Pizza Nuova.