Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Gavlas opouští Get Boost, agenturu mají Růžičkovi

Je pro mě čas vyrazit dál, loučí se po třech letech zakladatel a spolumajitel Tomáš Gavlas.

Tomáš Gavlas

Tomáš Gavlas na konferenci Videomarketing 2015

Marketingovou agenturu Get Boost, zaměřenou na spolupráci s influencery, především s youtubery, opustil jeden ze dvou jejích zakladatelů a její dosavadní ředitel Tomáš Gavlas. Zbavil se manažerské funkce i svého 50% podílu. Druhý zakladatel a dosavadní provozní ředitel agentury David Růžička zvyšuje svůj podíl na 60 % a stává se novým ředitelem. Zbylých 40 % nově vlastní Robin Růžička, bratr Davida, který s agenturou spolupracuje od jejího začátku jako account director.

Agentura Get Boost vznikla na sklonku roku 2014, původně pod názvem Game Boost (nyní firma nese název Get Boost Media). “Od první myšlenky do dnešního dne jsem věnoval agentuře skoro čtyři roky svého života,” podotýká Gavlas k dosavadnímu byznysu. “Bylo mi radostí ho budovat, ale loni jsem pochopil, že mé poslání je tu naplněno. Get Boost vstupuje do klidnější fáze, kde bude vyžadovat jiný způsob řízení. Jsem rád, že ze všech možných kupců nakonec firma zůstává ‘doma’ u partnerů, kteří s ní byli od začátku. Pro mě s touto transakcí přišel příhodný čas vyrazit nejkratší cestou vpřed tam, kde budu moci nejlépe tvořit.” Gavlas zároveň opouští výroční festival Utubering, který hodlá celý přenechat Michalu Šamánkovi, majiteli pořadatelské agentury Sherwood Media. O pohnutkách, které ho k tomu vedly, napsal Tomáš Gavlas na LinkedIn. “Je pro mě čas vyrazit dál,” shrnul pro Médiář.

“Get Boost ukončuje jednu etapu své existence, během které se nám z něj s Tomášem podařilo vybudovat jedničku na trhu v poskytování marketingových řešení na YouTube. Teď nás čekají nové výzvy spojené s tím, jak agentura roste a vyvíjí se. Jednou z nich je zaměření se na růst kvality nabízených služeb – jak u reklamních kampaní s youtubery, tak u správy firemních youtube kanálů. Dalšími jsou rozvoj dlouhodobých strategických partnerství a budování vlastní produkce spojené s rostoucí poptávkou po tvorbě videoobsahu na klíč,” uvádí nový šéf a majoritní vlastník David Růžička.