Do čela české pobočky polské výzkumné agentury Gemius se postaví Michal Fejk, který od loňského srpna dělal marketingového ředitele Tiscali Media a předtím vedl digitální oddělení Isobar v mediální agentuře Dentsu Aegis. Gemius má Fejk teď připravovat hlavně na tendr pro měření návštěvnosti NetMonitor, který čerstvě vypsalo Sdružení pro internetový rozvoj.
Gemius zakázku obhajuje. NetMonitor provozuje od roku 2005, naposledy obhájil loni pro roky 2015 a 2016. Měření přitom zajišťuje od letošního 1. září sólo, do té doby se na něm podílela i agentura Nielsen Admosphere (předtím nazývaná Mediaresearch). Nová zakázka se má týkat provozování NetMonitoru v letech 2017 až 2020. Výsledky tendru mají být známé v únoru 2016.
Gemius v Česku kromě NetMonitoru provozuje systémy pro správu a měření internetových reklamních kampaní AdOcean a GemiusDirect Effect.