“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Genesis prodává podíl v POS Media do Thajska

Richard van het Bolscher

Richard van het Bolscher si letos připomněl 20 let existence své firmy

Po 14 měsících se český fond soukromého kapitálu Genesis zbavuje svého menšinového podílu v agentuře POS Media Group, zaměřené na marketing v místě prodeje. Genesis Private Equity Fund III získal v POS Media Group loni v březnu 47 %, tento podíl nyní kupuje thajská firma DemoPower ze skupiny Omni Marketing Global, působící na maloobchodních trzích v Asii, Tichomoří a také v Kanadě. “Akvizicí se záběr Omni Marketing Global rozšiřuje na 22 zemí,” uvedl šéf skupiny Robert Mebruer.

Vlastníkem rozhodujícího podílu POS Media Group zůstává její zakladatel a generální ředitel Richard van het Bolscher. Bolscherova skupina vznikla přes 20 lety v Česku, kde za rok 2016 vykázala tržby 232 milionů Kč a zisk 19 milionů, pobočky má celkem v sedmi zemích včetně Ruska a zaměstnává asi 500 lidí.