Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Geometry završila úspěch v Cannes čtvrtým lvem

Celková bilance Geometry Prague v letošní soutěži Cannes Lions: jedno stříbro, tři bronzy.

Propagační list kampaně Touching Masterpieces od Geometry Prague

Propagační list kampaně Touching Masterpieces od Geometry Prague. Kliknutím zvětšíte

Celkem čtyři trofeje si ze soutěže letošního mezinárodního festivalu v Cannes odváží česká agentura Geometry Prague. Čtvrtého, bronzového lva získala v kategorii Innovation, kde byl její úspěch největší – v kategorii se na poměry soutěže udělovalo jen málo ocenění, šest (celkem tři bronzy, jedno stříbro, jedno zlato, jedna Grand Prix), přičemž přihlášených bylo kolem 1.500 prací a na shortlist se dostalo jen 21 z nich. Každý shortlistovaný navíc prezentoval před porotou, které předsedal viceprezident Applu pro marketing Tor Myhren.

Porota kategorie Innovation v případě Geometry ocenila hmatové rukavice, které v kampani se společností Neurodigital Technologies a Nadací Leontinka nevidomým umožnily kontakt se slavnými sochařskými díly. Za kampaň Touching Masterpieces už pražská Geometry dřív dostala jednu cenu v kategorii Health & Wellness a dvě v Digital Craft. Celková bilance Geometry Prague v letošní soutěži Cannes Lions tak je jedno stříbro a tři bronzy.