Celkem čtyři trofeje si ze soutěže letošního mezinárodního festivalu v Cannes odváží česká agentura Geometry Prague. Čtvrtého, bronzového lva získala v kategorii Innovation, kde byl její úspěch největší - v kategorii se na poměry soutěže udělovalo jen málo ocenění, šest (celkem tři bronzy, jedno stříbro, jedno zlato, jedna Grand Prix), přičemž přihlášených bylo kolem 1.500 prací a na shortlist se dostalo jen 21 z nich. Každý shortlistovaný navíc prezentoval před porotou, které předsedal viceprezident Applu pro marketing Tor Myhren.
Porota kategorie Innovation v případě Geometry ocenila hmatové rukavice, které v kampani se společností Neurodigital Technologies a Nadací Leontinka nevidomým umožnily kontakt se slavnými sochařskými díly. Za kampaň Touching Masterpieces už pražská Geometry dřív dostala jednu cenu v kategorii Health & Wellness a dvě v Digital Craft. Celková bilance Geometry Prague v letošní soutěži Cannes Lions tak je jedno stříbro a tři bronzy.