Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Z geparda snacků Cheetos dělá 2Fresh youtubera

Snacky od PepsiCo mají druhý rok na českém trhu v plánu tlačit svého maskota Chestera.

Součástí kampaně značky Cheetos jsou youtubeři Natyla (vlevo) a Oly

Součástí kampaně značky Cheetos jsou youtubeři Natyla (vlevo) a Oly

Producent nealko nápojů PepsiCo loni uvedl na český a slovenský trh snacky Cheetos a zatímco tehdy se komunikace v televizi, online a instore soustředila na posílení značky, letos je hlavním cílem upevnit spojení maskota, geparda Chestera, se značkou. Maskot se proto v nové kampani stává youtuberem.

Gepard Chester, maskot značky snacků Cheetos

Gepard Chester, maskot značky snacků Cheetos

Cheetos

Gepard Chester, maskot značky snacků Cheetos

„Chester svým chováním a projevem ztělesňuje tone of voice značky Cheetos. Na sociálních sítích vystupuje jako samostatná osobnost, jeho jménem spravujeme Instagram nebo komentáře na Facebooku. YouTube se nám proto zdál být vhodným kanálem pro upevnění tohoto osobnějšího stylu komunikace,” přibližuje koncept Andrea Ciesaríková, account managerka agentury 2Fresh, která má na starosti online komunikaci značky Cheetos v Česku a na Slovensku.

Na kanálu Cheetos na YouTube tak budou od září do konce roku postupně zveřejněna čtyři videa, každé na některé z typických témat této platformy. Jedno z videí bude komunikovat nové příchutě Mix-ups. Po boku geparda Chestera se v nich také objeví skuteční youtubeři Natyla a Oly.

Z natáčení spotu pro značku Cheetos

Z natáčení spotu pro značku Cheetos

Z natáčení spotu pro značku Cheetos

Z natáčení spotu pro značku Cheetos

Youtuber Chester

  • Klient: PepsiCo
  • Značka: Cheetos
  • Agentura: 2Fresh
  • Mediamix: online