Producent nealko nápojů PepsiCo loni uvedl na český a slovenský trh snacky Cheetos a zatímco tehdy se komunikace v televizi, online a instore soustředila na posílení značky, letos je hlavním cílem upevnit spojení maskota, geparda Chestera, se značkou. Maskot se proto v nové kampani stává youtuberem.
„Chester svým chováním a projevem ztělesňuje tone of voice značky Cheetos. Na sociálních sítích vystupuje jako samostatná osobnost, jeho jménem spravujeme Instagram nebo komentáře na Facebooku. YouTube se nám proto zdál být vhodným kanálem pro upevnění tohoto osobnějšího stylu komunikace,” přibližuje koncept Andrea Ciesaríková, account managerka agentury 2Fresh, která má na starosti online komunikaci značky Cheetos v Česku a na Slovensku.
Na kanálu Cheetos na YouTube tak budou od září do konce roku postupně zveřejněna čtyři videa, každé na některé z typických témat této platformy. Jedno z videí bude komunikovat nové příchutě Mix-ups. Po boku geparda Chestera se v nich také objeví skuteční youtubeři Natyla a Oly.
Youtuber Chester
- Klient: PepsiCo
- Značka: Cheetos
- Agentura: 2Fresh
- Mediamix: online
Sdílejte