Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Get Boost chystá databázi influencerů Influx

Vznikající platforma Influx umožní spravovat a analyzovat kampaně s populárními osobnostmi na sociálních sítích. Odstartovat má do konce roku.

David Růžička z Get Boostu. Foto: Jiří Koťátko

David Růžička z Get Boostu. Foto: Jiří Koťátko

Agentura Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky připravuje interaktivní databází influencerů na sociálních sítích v Česku a na Slovensku. Ponese název Influx a zahrne youtubery, vloggery a bloggery. Gavlas s Růžičkou to dnes oznámili před víc než stovkou účastníků mikrokonference Médiáře Videomarketing 2015. Na nové platformě Get Boost pracuje od letošního jara, klientům agentury by měla být k dispozici nejpozději od konce letošního roku.

Prostřednictvím Influxu bude možné spravovat víc kampaní na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube najednou, a analyzovat je zpětně i průběžně. Data přitom budou pocházet ze zmíněných sítí, Influx umožní analytiku – informace o výkonu jednotlivých kampaních – v reálném čase.

Ukázka z chystaného agregátoru Influx. Zdroj: Get Boost

Ukázka z chystaného agregátoru Influx. Zdroj: Get Boost

Influx nebude jedinou platformou pro kampaně s vlivnými a populárními tvářemi mladých tvůrců na sociálních sítích. Shodou okolností dnes oznámila spuštění podobné nové platformy Hashtag5 digitální agentura TL5. Ta se zaměřuje na marketingové využití instagramistů s největším publikem a také ona nabízí správu i vyhodnocení kampaní značkám i mediálním agenturám.