Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Get Boost dělá pro filharmonii a pro Lunacup

Agentura Get Boost navazuje dlouhodobou spolupráci s Českou filharmonií a se společností Lunacup, českým výrobcem dámské intimní hygieny.

Filharmonii pomáhá Get Boost posunout komunikaci na YouTube. Předmětem spolupráce je úprava komunikační strategie, kompletní rebranding a technická správa. „Klademe velký důraz na naši vizuální komunikaci,“ říká Lenka Čápová, marketingová manažerka České filharmonie. „Spolupracujeme s nejlepšími fotografy, tvůrci videa i grafiky, máme vlastní nahrávací techniku. Při následném sdílení videoobsahu k našim cílovým skupinám však YouTube za ostatními sociálními sítěmi filharmonie dlouhodobě zaostával.“

„Česká filharmonie je pro mě lovebrand a cítím potenciál udělat z této značky světového lídra v oblasti klasické hudby,“ prohlašuje David Růžička, managing director agentury Get Boost.

Pro dalšího nového klienta Lunacup agentura zajišťuje marketingové poradenství, influencer marketing a videoprodukci. Cílem je upevnit pozici značky jako lídra trhu a nastartovat další růst. „Cílem je nastartovat růst celého trhu inovátorských hygienických pomůcek, nejen růst značky samotné,“ přibližuje David Růžička.