Agentura Get Boost navazuje dlouhodobou spolupráci s Českou filharmonií a se společností Lunacup, českým výrobcem dámské intimní hygieny.
Filharmonii pomáhá Get Boost posunout komunikaci na YouTube. Předmětem spolupráce je úprava komunikační strategie, kompletní rebranding a technická správa. „Klademe velký důraz na naši vizuální komunikaci,“ říká Lenka Čápová, marketingová manažerka České filharmonie. „Spolupracujeme s nejlepšími fotografy, tvůrci videa i grafiky, máme vlastní nahrávací techniku. Při následném sdílení videoobsahu k našim cílovým skupinám však YouTube za ostatními sociálními sítěmi filharmonie dlouhodobě zaostával.“
„Česká filharmonie je pro mě lovebrand a cítím potenciál udělat z této značky světového lídra v oblasti klasické hudby,“ prohlašuje David Růžička, managing director agentury Get Boost.
Pro dalšího nového klienta Lunacup agentura zajišťuje marketingové poradenství, influencer marketing a videoprodukci. Cílem je upevnit pozici značky jako lídra trhu a nastartovat další růst. „Cílem je nastartovat růst celého trhu inovátorských hygienických pomůcek, nejen růst značky samotné,“ přibližuje David Růžička.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
