Agentura Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky, zaměřená na marketing prostřednictvím videoserveru YouTube a tvůrců na něm, se rozhodla zvýraznit svou komunikaci. Najala proto marketingovou manažerku. Tou je od září Lenka Čápová, která dřív působila v internetové mediální agentuře Adexpres. Zároveň dělá marketing v neziskové organizaci Loono. V minulosti pomáhala propagovat kulturní aktivity i rychloobrátkové zboží, dělala mimo jiné v Berlíně.
V Get Boostu má zvyšovat povědomí o rozšiřujícím se portfoliu služeb. Cílem agentury je přitom prodat netradiční reklamní kampaně na YouTube s využitím tuzemských youtuberů. V počátcích se přitom působení agentury soustředil jen na management youtuberů, jejich zastupování vůči značkám. Nyní se posunuje ke strategiím firemních kanálů na YouTube.
Na posun v zaměření agentury mají poukázat i nová náplň jejího webu, s řadou případových studií.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
