Agentura Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky, zaměřená na marketing prostřednictvím videoserveru YouTube a tvůrců na něm, se rozhodla zvýraznit svou komunikaci. Najala proto marketingovou manažerku. Tou je od září Lenka Čápová, která dřív působila v internetové mediální agentuře Adexpres. Zároveň dělá marketing v neziskové organizaci Loono. V minulosti pomáhala propagovat kulturní aktivity i rychloobrátkové zboží, dělala mimo jiné v Berlíně.
V Get Boostu má zvyšovat povědomí o rozšiřujícím se portfoliu služeb. Cílem agentury je přitom prodat netradiční reklamní kampaně na YouTube s využitím tuzemských youtuberů. V počátcích se přitom působení agentury soustředil jen na management youtuberů, jejich zastupování vůči značkám. Nyní se posunuje ke strategiím firemních kanálů na YouTube.
Na posun v zaměření agentury mají poukázat i nová náplň jejího webu, s řadou případových studií.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
