Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

GfK dokončila předvýběr, o českých Superbrands začíná rozhodovat porota

Program hodnocení značek Superbrands se v Česku při své obnovené premiéře blíží ke svému vyvrcholení. Agentura GfK dokončila spotřebitelský výzkum značek a nyní vše závisí na členech odborné poroty. Ti mají za úkol z 800 značek, které široká veřejnost označila za nejoblíbenější, vybrat značky, jež se stanou držiteli ocenění Superbrands.

Výzkumu GfK se zúčastnilo se ho 1000 spotřebitelů, tvořících reprezentativní vzorek za Českou republiku, kteří vybírali nejoblíbenější značky z portfolia zhruba 2000 značek. Účastníci výzkumu měli nejprve ze seznamu značek vybrat ty, které znají. Druhým úkolem bylo v jednotlivých kategoriích, jako například rychloobrátkové zboží, potraviny, průmysl, vybrat jednu nejoblíbenější značku.

RADA SUPERBRANDS V ČR

  • Josef Kratochvíl, President, Úřad průmyslového vlastnictví (předseda)
  • Alena Seoud, Managing Director, Dun & Bradstreed
  • Veselin Vačkov, Regional Director, Mafra
  • Joe Weaver, Managing Director, JWA Prague
  • Zdeněk Lokaj, Managing Director Hill+Knowlton Strategies
  • Marek Hlavica, Managing Director, PIAF
  • Marek Prchal, idea maker
  • Jan Binar, CEO, McCann
  • Martin Smrž, Marketing Director, UPC
  • Pavel Kočiš, Managing Director, EMC Public
  • Martin Štěpánek, President, Lion Communications
  • Petr Majerik, Managing Director, Atmedia
  • Petra Fundová, CEO, Burda Praha

Oficiální výsledky Superbrands se v Česku budou vyhlašovat v květnu 2013, kdy též vyjde ročenka a proběhne slavnostní galavečer.