Český producent dárkových balení Giftisimo Tomáše Lichtenberga expanduje na evropské trhy. Ve Velké Británii prezentuje svoje produkty na veletrzích a na nově spuštěném e-shopu Giftisimo.co.uk. V Německu využil pro vstup nákupní platformu Amazon.de. Aktuálně vede jednání o exkluzivním zastoupení ve Švýcarsku a Holandsku. V Británii přitom své působení podporuje pomocí online marketingových aktivit (zejména PPC reklama) zaměřených na B2B. V Německu se Giftisimo pustilo do prodeje dárkových krabic a přání koncovým zákazníkům. Ve Švýcarsku a Holandsku je v plánu prodej přes lokální dealery.
„Velká Británie, Německo, Holandsko a Švýcarsko jsou pro nás zajímavé nejen velikostí, ale i zájmem zákazníků o designový sortiment, který nabízíme. Naše ručně vyráběná přání zaznamenala ve Velké Británii hodně pozitivních ohlasů a máme už první stálé klienty, naopak ve Švýcarsku máme poptávky na přání ze dřeva, v Holandsku na krabice na květiny. Zatímco u nás si ročně koupíme v průměru jedno přání na obyvatele, v Německu jich lidé pořídí šest a ve Velké Británii dokonce téměř čtyřicet,“ přibližuje Simona Zábržová, ředitelka Giftisima.
V Česku a na Slovensku si zákazníci nechají od Giftisima zabalit přes 200.000 dárků ročně. Produkce je z 85 % realizována v Česku.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
