Oborová asociace Popai Central Europe, sdružující maloobchodní firmy komunikující v místě prodeje, rozšířila v březnu své řady o další dvě firmy. Po Plzeňském Prazdroji, který se stal členem asociace začátkem měsíce, nyní přistoupila společnost Global Marketing. Ta se zabývá instore komunikací a funguje ve čtyřech divizích: merchandising service, sales promotion, online data a distribuce a správa POP materiálů. Loni na podzim se Global Marketing stala strategický partnerem a investorem zpravodajského webu se zaměřením na média a marketing Médiář.
Plzeňský Prazdroj je součástí globální pivovarnické skupiny SabMiller a vaří pivo v Plzeňském Prazdroji a Gambrinusu v Plzni, v Radegastu v Nošovicích a pivovaru Velké Popovice ve středních Čechách. Vyváží do více než padesáti zemí. Je také největším tuzemským zadavatelem reklamy ze segmentu pivovarnictví. V asociaci se stal členem sekce Klub zadavatelů reklamy.
Popai Central Europe sdružuje v Česku v současnosti 73 členů z různých oblastí oboru komunikace v prodejních místech. Je členem světové sítě Popai. Klub zadavatelů spolupracuje s dodavateli značkových výrobků, služeb a zástupci maloobchodu a nabízí oborovou platformu v oblasti inovací v retailu.
Global Marketing je 50% vlastníkem News Media, vydavatele Médiáře