Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

GLOSA Talks

Světové osobnosti ze světa sociálních médií přijedou debatovat na aktuální témata.

GLOSA Talks

GLOSA Talks

Před několika lety jsme měli jen nejasnou představu o možnostech sociálních médií. Nyní mění životy milionů lidí po celém světě a staly se velkým hráčem ve světě marketingu. Co očekávat od sociálních médií v příštích letech? Jak změnily život ženě, která vede globální komunikaci pro UN Women? A kde vidí budoucnost šéf MTV Digital Studio? To se dozvíme od světových špiček marketingu na konferenci GLOSA Talks v hotelu Hilton už v úterý 28. května 2019 v Praze.

Do Česka se sjedou jedni z nejsledovanějších lidí planety, aby diskutovali o tom, co se změnilo v jejich životě za posledních deset let díky sociálním sítím. Formou talks neboli diskusí se představí osobnosti jako Karolína Kurková, Marcus Butler, Dom Smales, Lars Silberbauer nebo šéfredaktorka italského Cosmopolitanu Francesca Delogu.

Moderuje Karolína Kurková

Moderuje Karolína Kurková

Jak ovlivnily sociální sítě život Beatrice Frey z OSN, která začínala jako konzultantka a nyní vede globální social media United Nations Women? „Stát se úspěšným na digitálních platformách znamená v globálním měřítku přijmout rozmanitost,“ říká Lars Silberbauer, který řídil sedm let sociální sítě pro ikonickou značku Lego a v současnosti pracuje pro MTV Digital Studios jako senior vicepresident. Kde vidí on budoucnost sociálních médií? Jaké jsou výhody social médií? Co nás čeká? Nejen na tyto otázky přinese konference GLOSA Talks odpovědi.

Diskutovat se bude také o proměnách marketingu, chování uživatelů a aktuálních trendech. „Myslím si, že bychom měli všichni pracovat na tom, aby se internet stal bezpečnějším a odpovědnějším místem, ale také si myslím, že internet a zejména social media jsou místem s mnohem větší mírou svobody pro všestrannou kreativitu,“ říká Dom Smales, který své patnáctileté zkušenosti ze světa médií a reklamy využil k vybudování jedné z největších digitálních společností na světě zastupující online tvůrce.

Řady influencerů rozšíří britský youtuber Jim Chapman i americká hvězda YouTube Bethany Mota, která jako jedna z mála social star natočila rozhovor s Barackem Obamou. Zastupovat Česko a diskutovat o životě online & offline budou Jan Müller a Anežka Chudlíková.