Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Globus mění koncept komunikace, vánoční spoty natočil Prušinovský

Režisér filmů a seriálů připravil pro obchodní řetězec sérii scének z rodinného prostředí.

Německý obchodní řetězec Globus startuje v Česku počínaje letošní vánoční kampaní nový koncept komunikace, který se propíše do všech marketingových kanálů a produktových kampaní. Představí rodinu, v níž má každý své potřeby, a bude přesvědčovat, že Globus je pro rodinné nákupy tím nejlepším místem. V nové komunikaci zdůrazňuje kvalitu garantovanou vlastními výrobami v řeznictví, pekařství, cukrářství a vlastní restauraci, dál čerstvost, bohatost celého sortimentu a rychlé způsoby nakupování. Rozkročení komunikačního konceptu dovoluje cílit na všechny členy běžné rodiny a ukázat, co všechno může být součástí onoho nevšedního nákupního zážitku.

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus: Pohodové Vánoce (Klan)

Globus začíná svůj nový rodinný koncept v předvánočním čase jak novými vizuály a POS, tak televizním spotem. Pod taktovkou režiséra komediálních filmů a seriálů Jana Prušinovského ožije Globus rodina v zábavných scénách„V komunikaci Globusu neprezentujeme celebrity, ale naopak typickou rodinu, kde má každý své preference a potřeby. Odpovídáme na ně šíři nabídky a její kvalitou jak v sortimentu, tak ve službách. Naši zákazníci si tak u nás mohou dopřát, co chtějí, a to nejen o Vánocích,“ říká Petr Ptáček, vedoucí marketingu Globus. Autorem nového rodinného konceptu je agentura Klan.

Pohodové Vánoce

  • Klient: Globus
  • Značka: Globus
  • Kreativní agentura: Klan
  • Režisér: Jan Prušinovský
  • Mediamix: televize, tisk, POS