
Globus v červnu otevřel hypermarket v pražských Štěrboholech. Foto: Globus ČR
Společnost Globus ČR, která letos v Česku otevřela svůj 16. hypermarket, se zaměří na posílení značky Globus a taktické komunikace. Pro vytvoření dlouhodobého konceptu vypsala výběrové řízení, v němž uspěla kreativní agentura Mark BBDO. Střídá tak dosavadní agenturu Globusu, kterou byla C3 Prague. V nové komunikační strategii se má odrazit, že Globus zůstává rodinnou firmou s osobním přístupem k zákazníkům.
Nový komunikační koncept bude spuštěn ještě letos a využije různé komunikační kanály – televizi, out-of-home, sociální sítě, komunikaci přímo v obchodech (instore) či prodejní materiály.
„Ve výběrovém řízení jsme hledali partnera, kterému se podaří komunikační strategii definovat. Atraktivní a funkční koncept musí zaštítit mnoho aktivit Globusu a pokračovat v posilování brandu,“ uvedl Volker Schaar, jednatel společnosti Globus ČR. „Globus má nesporné kvality, které díky nové komunikaci chceme ještě více zvýraznit a posílit,“ doplnil Martin Mareš, kreativní ředitel Mark BBDO.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
