Globus uvádí značku Poctivá výroba, sdružuje pod ní vlastní výrobky

Od začátku dubna rozšířila síť hypermarketů Globus vlastní značky o novou, pojmenovanou Poctivá výroba. Sdružovat pod ní chce všechny výrobky, které se vyrábí přímo v prodejně. Celkem to je aktuálně přes 700 výrobků z řeznictví, pekáren, cukráren a restaurací. Hypermarket se tím chce odlišit od ostatních řetězců, podle slov Pavly Hobíkové, mluvčí Globusu, má totiž firma cestu výrobku pod kontrolou od začátku až do uložení v regálu.

Logo nové privátní značky Globusu

Logo nové privátní značky Globusu

Dosud měl Globus čtyři vlastní značky, které podle Hobíkové tvoří asi 5 % sortimentu. Je to prémiová značka Globus Gold, pro cenově senzitivní pak Korrekt, drogistické zboží Natuvell a výrobky s označením Globus.  

„Dává však smysl i to, že půjdeme ještě dál. Přes sedm set produktů vyrábíme v každém našem hypermarketu čerstvé každý den a dle vlastních receptur. Jejich kvalitu máme plně pod kontrolou od pořízení suroviny přes zpracování až po jeho finální podobu. A za každý tento náš výrobek pod označením Poctivá výroba Globus stoprocentně ručíme,“ uvedla Hobíková a dodala: „Jde o pojmenování toho, co nás odlišuje od konkurence. To, že máme skutečné řezníky, uzenáře, cukrářky, pekaře a kuchaře, kteří vše vlastníma rukama zpracovávají denně čerstvé od základu, což není reklamní sdělení, ale fakt. Dokládají to čísla. “ O odlišení rozpékání pečiva a vlastního pečení pečiva v prodejnách se Globus snaží dlouhodobě, iniciativu bude nově propagovat i skrze Svaz pekařů a cukrářů, kterého je od ledna členem.

Dosud se Globus zaměřoval hlavně na pekárny a řeznictví, nyní chce využít v rámci nové značky i synergií s restauracemi a kavárnami. „Naší DNA byly a jsou pekárny a řeznictví. Uvědomili jsme si však, že můžeme jít dál. Můžeme dělat přeci i omáčky, knedlíky, vlastní těstoviny, protože v každém hypermarketu máme zázemí i šikovné lidi,“ vysvětlila Hobíková. Například zákusky a zmrzlinu od cukrářek z Globusu si mohou lidé koupit v obchodě a dát si je mohou i v jeho kavárnách. Podobně se maso rozbourané v řeznictví upravuje do minutek a hotových jídel v restauracích Globus.

Naopak z kuchyní restaurací putují do regálů obchodu těstoviny, knedlíky, marinované maso a omáčky. Pro tyto novinky vytvořil Globus v rámci nové Poctivé výroby vlastní convenience řadu Snadné vaření. Jedná se o 160 jídel, aktuálně je nabízí v sedmi z patnácti hypermarketů - v Čakovicích, na Zličíně a na Černém Mostě, dále v Opavě, Ostravě, Havířově a Brně.

Pro Poctivou výrobu Globus bylo zvoleno logo s domečkem, který má pomyslně zastřešovat vlastní výroby hypermarketu. Mediální kampaň je plánovaná na začátek dubna a nosiči budou tisk, online média a billboardy. Globus zvolil při komunikaci jednoduché komiksové motivy a slogany. Lidé se budou setkávat s motivy také přímo v hypermarketech. Vizualizace pochází z dílny grafického studia Yellow Shapes, na realizaci kampaně se podílí agentury Klan a2Fresh.