Od začátku dubna rozšířila síť hypermarketů Globus vlastní značky o novou, pojmenovanou Poctivá výroba. Sdružovat pod ní chce všechny výrobky, které se vyrábí přímo v prodejně. Celkem to je aktuálně přes 700 výrobků z řeznictví, pekáren, cukráren a restaurací. Hypermarket se tím chce odlišit od ostatních řetězců, podle slov Pavly Hobíkové, mluvčí Globusu, má totiž firma cestu výrobku pod kontrolou od začátku až do uložení v regálu.
Dosud měl Globus čtyři vlastní značky, které podle Hobíkové tvoří asi 5 % sortimentu. Je to prémiová značka Globus Gold, pro cenově senzitivní pak Korrekt, drogistické zboží Natuvell a výrobky s označením Globus.
„Dává však smysl i to, že půjdeme ještě dál. Přes sedm set produktů vyrábíme v každém našem hypermarketu čerstvé každý den a dle vlastních receptur. Jejich kvalitu máme plně pod kontrolou od pořízení suroviny přes zpracování až po jeho finální podobu. A za každý tento náš výrobek pod označením Poctivá výroba Globus stoprocentně ručíme,“ uvedla Hobíková a dodala: „Jde o pojmenování toho, co nás odlišuje od konkurence. To, že máme skutečné řezníky, uzenáře, cukrářky, pekaře a kuchaře, kteří vše vlastníma rukama zpracovávají denně čerstvé od základu, což není reklamní sdělení, ale fakt. Dokládají to čísla. “ O odlišení rozpékání pečiva a vlastního pečení pečiva v prodejnách se Globus snaží dlouhodobě, iniciativu bude nově propagovat i skrze Svaz pekařů a cukrářů, kterého je od ledna členem.
Dosud se Globus zaměřoval hlavně na pekárny a řeznictví, nyní chce využít v rámci nové značky i synergií s restauracemi a kavárnami. „Naší DNA byly a jsou pekárny a řeznictví. Uvědomili jsme si však, že můžeme jít dál. Můžeme dělat přeci i omáčky, knedlíky, vlastní těstoviny, protože v každém hypermarketu máme zázemí i šikovné lidi,“ vysvětlila Hobíková. Například zákusky a zmrzlinu od cukrářek z Globusu si mohou lidé koupit v obchodě a dát si je mohou i v jeho kavárnách. Podobně se maso rozbourané v řeznictví upravuje do minutek a hotových jídel v restauracích Globus.
Naopak z kuchyní restaurací putují do regálů obchodu těstoviny, knedlíky, marinované maso a omáčky. Pro tyto novinky vytvořil Globus v rámci nové Poctivé výroby vlastní convenience řadu Snadné vaření. Jedná se o 160 jídel, aktuálně je nabízí v sedmi z patnácti hypermarketů - v Čakovicích, na Zličíně a na Černém Mostě, dále v Opavě, Ostravě, Havířově a Brně.
Pro Poctivou výrobu Globus bylo zvoleno logo s domečkem, který má pomyslně zastřešovat vlastní výroby hypermarketu. Mediální kampaň je plánovaná na začátek dubna a nosiči budou tisk, online média a billboardy. Globus zvolil při komunikaci jednoduché komiksové motivy a slogany. Lidé se budou setkávat s motivy také přímo v hypermarketech. Vizualizace pochází z dílny grafického studia Yellow Shapes, na realizaci kampaně se podílí agentury Klan a2Fresh.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
