Mediální zastupitelství Goldbach Group po nedávném odchodu jednatele Jana Václava Čepa z čela české pobočky (někdejší Arbointeractive) mění strukturu tuzemského zastoupení. Oznámil, že bude „nadále fungovat jako sales hub své švýcarské matky“, tedy obchodní kompetence zůstávají v Praze a většina administrativy i technologií se přesunuje na mateřskou Goldbach Group.
Změny probíhají pod dohledem Kirsten Droessel, která má jako na starosti pobočky Goldbachu v Česku, Polsku a Rumunsku. „Česká republika je pilotní zemí pro koncept sales hubu. V budoucnu plánujeme využít tento model jako vzor pro vstup Goldbach Group na nové trhy,“ podotkla Droessel. Skupina mění přístup pouhý rok poté, co do Česka značku Goldbach přinesla.
Obchodní tým v Česku nově povede Petr Jaroš, jehož předchůdce Karel Brýna před měsícem přešel z Goldbachu do Tiscali Media. Má zkušenosti z online marketingu, reklamy a turismu, dříve profesionálně hrál lední hokej.