Internetovou databázi informací a hodnocení tuzemských golfových hřišť Czech Golf Advisor nově doplní tištěný časopis Golf Advisor. Lifestylový titul formátu zhruba A4 a rozsahu kolem 120 stran má vycházet dvakrát ročně, na křídovém papíru, v nákladu 10.000 výtisků. Distribuovat se má vesměs adresně, a to do vybraných golfových klubů, hotelů a restaurací a na databázi reklamních partnerů. Poprvé má vyjít v dubnu. Cena výtisku je stanovena na 150 Kč. Vydavatelem nového titulu je pražská komunikační a eventová agentura B 1, kterou vlastní Peter Feigl, stejně jako firmu Golf Advisor, jež provozuje zmíněný web. Šéfem agentury je Tomáš Polišenský, vedoucím projektu golfového rádce na webu i na papíře pak Josef Nechutný.
Golf Advisor dosud po 16 ročníků vycházel jako knižní průvodce, nyní by měl dostat atraktivnější podobu. Časopisový půlročník hodlá namíchat informace o jednotlivých hřištích a jejich fotografie s hodnocením hráčů ze zmíněného webu, výsledné dvoustrany pak plánuje prodávat jako inzertní. Cílí přitom na víc než stovku klubů v Česku. „Jarní vydání se zaměří zejména na hřiště a resorty v České republice a středoevropském regionu, podzimní přinese informace z resortů v příznivých klimatických podmínkách pro hru v zimním období,“ uvádí vedoucí projektu Nechutný. Obchodní model má doplnit klasická inzerce, mimo jiné značky golfového oblečení a vybavení Chervo, které agentura B 1 v Česku zastupuje. Standardní celostrana se podle ceníku prodává za 60.000 Kč.