
Zdeňka Zlatušková
Agenturu Gong, patřící do sítě Dentsu Aegis Network, nově povede Zdeňka Zlatušková. V pozici managing director tak vystřídala Tomáše Vozába. Kromě řízení agentury do kompetencí Zlatuškové spadá zodpovědnost za vzdělávání a posílení týmu Gong PR a také vyhledávání nových obchodních příležitostí. Předtím působila téměř tři roky v Omnicom Media Group na pozici head of social media, kde se kromě tvorby social media strategií věnovala také speciálním projektům s influencery. Mezi její klienty patřila například Komerční banka či HP.
Spolu se změnou vedení agentura mění po dvou letech od svého vzniku i strategické směřování. Kromě media relations se nově soustředí především na oblast influencer marketingu. „Gong tak se svou expertízou ve sféře získaných médií doplní služby agentury Bistro Social, která zaštiťuje oblast vlastněných sociálních médií, a divizi Isobar zastřešující placená média,“ uvedl Ondřej Pavelek, managing director Bistro Social. Právě s tím má Zlatušková ze svého minulého působiště zkušenosti.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
