Gong přebírá Zlatušková, zaměří se na influencery

Zdeňka Zlatušková

Zdeňka Zlatušková

Agenturu Gong, patřící do sítě Dentsu Aegis Network, nově povede Zdeňka Zlatušková. V pozici managing director tak vystřídala Tomáše Vozába. Kromě řízení agentury do kompetencí Zlatuškové spadá zodpovědnost za vzdělávání a posílení týmu Gong PR a také vyhledávání nových obchodních příležitostí. Předtím působila téměř tři roky v Omnicom Media Group na pozici head of social media, kde se kromě tvorby social media strategií věnovala také speciálním projektům s influencery. Mezi její klienty patřila například Komerční banka či HP.

Spolu se změnou vedení agentura mění po dvou letech od svého vzniku i strategické směřování. Kromě media relations se nově soustředí především na oblast influencer marketingu. „Gong tak se svou expertízou ve sféře získaných médií doplní služby agentury Bistro Social, která zaštiťuje oblast vlastněných sociálních médií, a divizi Isobar zastřešující placená média,“ uvedl Ondřej Pavelek, managing director Bistro Social. Právě s tím má Zlatušková ze svého minulého působiště zkušenosti.