Pražská strategicko-kreativní agentura Goodkin hlásí posily týmu pod vedením kreativního ředitele Jana Hlavína. Do týmu přišli Sarah Grimová, Veronika Šaumanová a Mikhail Akulov. Grimová přichází z Ogilvy a na pozici senior art director bude mít na starosti kreativní koncepty a výstupy pro klienty. Šaumanová přichází z DDB na pozici copywriterky, starat se bude o výstupy pro klienty napříč agenturním portfoliem. Akulov přichází na pozici graphic designer a bude se podílet na tvorbě podlinkových a digitálních výstupů pro skupinu Assa Abloy.

Sarah Grimová

Veronika Šaumanová

Mikhail Akulov
Kreativní tým se rozšiřuje kvůli tomu, že agentura získala další nové klienty. Noví jsou celkem tři - prodejce erotických pomůcek Sexshopik.cz, nezisková organizace In Iustitia a nejmenovaná společnost z oblasti logistiky, působící na evropských trzích. Nedávno také Goodkin rozšířil spolupráci se skupinou Assa Abloy, pro níž nově zajistí produkci podlinkových a produktových materiálů.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
