Goodkin rozšiřuje kreativní tým a má nové klienty

Tři klienti a tři kreativní tváře, to jsou nové přírůstky agentury za první letošní čtvrtletí.

Pražská strategicko-kreativní agentura Goodkin hlásí posily týmu pod vedením kreativního ředitele Jana Hlavína. Do týmu přišli Sarah Grimová, Veronika ŠaumanováMikhail Akulov. Grimová přichází z Ogilvy a na pozici senior art director bude mít na starosti kreativní koncepty a výstupy pro klienty. Šaumanová přichází z DDB na pozici copywriterky, starat se bude o výstupy pro klienty napříč agenturním portfoliem. Akulov přichází na pozici graphic designer a bude se podílet na tvorbě podlinkových a digitálních výstupů pro skupinu Assa Abloy.

Sarah Grimová

Sarah Grimová

Veronika Šaumanová

Veronika Šaumanová

Mikhail Akulov

Mikhail Akulov

Kreativní tým se rozšiřuje kvůli tomu, že agentura získala další nové klienty. Noví jsou celkem tři - prodejce erotických pomůcek Sexshopik.cz, nezisková organizace In Iustitia a nejmenovaná společnost z oblasti logistiky, působící na evropských trzích. Nedávno také Goodkin rozšířil spolupráci se skupinou Assa Abloy, pro níž nově zajistí produkci podlinkových a produktových materiálů.

Sdílejte