Goodkin má novou vizuální identitu, nové klienty a rozšiřuje tým

Agentura nově pracuje pro skupinu Heureka a Elevup. Tým doplnila Zuzana Hanibalová.

Nové logo Goodkinu

Nové logo Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Užití nové vizuální identity Goodkinu

Pražská strategicko-kreativní agentura Goodkin má novou vizuální identitu. Zahrnuje zcela přepracované logo, barvy, písmo a symboly značky. Několikaměsíční proces završilo v říjnu spuštění nového webu.

Autorem identity je expert na corporate design Jan Moucha, se kterým agentura pravidelně spolupracuje. Autorkami ilustrací jsou slovenská ilustrátorka Veronika Pažická a členky interního kreativního týmu Sarah GrimováVeronika Šaumanová. Kreativně se na tvorbě identity podílel i spoluzakladatel agentury a kreativní ředitel Jan Hlavín.

„Inspirovali jsme se hodně u hravých technologických brandů, jako je například Mailchimp, jejich vizuální výrazivo a jazyk často musí komunikovat poměrně sofistikované principy. Chtěli jsme brand, který podobně kreativním způsobem bude pracovat s mnohdy abstraktní strategickou problematikou. A udělat ji přístupnou,“ uvedl Hlavín. „Nechtěli jsme kovářovu kobylu. Digitální část našeho byznysu dlouhodobě roste a chceme v něm i nadále přinášet relevantní hodnotu. Proto jsme si dali záležet s UX/UI celého webu, aby standard našich služeb byl patrný na naší vlastní komunikaci,“ dodala šéfka agentury Hana Fialová.

Agentura rovněž získala dva nové klienty - Heureka Group a Elevup. Pro Heureku zajišťuje strategické konzultační služby pro B2B. Pro vývojářské studio Elevup tvoří značku a kompletní marketingovou komunikaci.

Zuzana Hanibalová

Zuzana Hanibalová nastoupila na pozici projektové manažerky

A rozrostl se i tým. Na pozici projektové manažerky v říjnu nastoupila Zuzana Hanibalová. Ta začínala v KPMG, kde se starala o tvorbu obsahu, digitální marketing a eventy pro klienty společnosti, následně víc než rok působila v agentuře Hero & Outlaw, kde se věnovala jak tiskovým, tak digitálním výstupům pro agenturní klienty.