Pražská strategicko-kreativní agentura Goodkin má novou vizuální identitu. Zahrnuje zcela přepracované logo, barvy, písmo a symboly značky. Několikaměsíční proces završilo v říjnu spuštění nového webu.
Autorem identity je expert na corporate design Jan Moucha, se kterým agentura pravidelně spolupracuje. Autorkami ilustrací jsou slovenská ilustrátorka Veronika Pažická a členky interního kreativního týmu Sarah Grimová a Veronika Šaumanová. Kreativně se na tvorbě identity podílel i spoluzakladatel agentury a kreativní ředitel Jan Hlavín.
„Inspirovali jsme se hodně u hravých technologických brandů, jako je například Mailchimp, jejich vizuální výrazivo a jazyk často musí komunikovat poměrně sofistikované principy. Chtěli jsme brand, který podobně kreativním způsobem bude pracovat s mnohdy abstraktní strategickou problematikou. A udělat ji přístupnou,“ uvedl Hlavín. „Nechtěli jsme kovářovu kobylu. Digitální část našeho byznysu dlouhodobě roste a chceme v něm i nadále přinášet relevantní hodnotu. Proto jsme si dali záležet s UX/UI celého webu, aby standard našich služeb byl patrný na naší vlastní komunikaci,“ dodala šéfka agentury Hana Fialová.
Agentura rovněž získala dva nové klienty - Heureka Group a Elevup. Pro Heureku zajišťuje strategické konzultační služby pro B2B. Pro vývojářské studio Elevup tvoří značku a kompletní marketingovou komunikaci.
A rozrostl se i tým. Na pozici projektové manažerky v říjnu nastoupila Zuzana Hanibalová. Ta začínala v KPMG, kde se starala o tvorbu obsahu, digitální marketing a eventy pro klienty společnosti, následně víc než rok působila v agentuře Hero & Outlaw, kde se věnovala jak tiskovým, tak digitálním výstupům pro agenturní klienty.