
Goodkin a jeho čtyři noví klienti
Strategicko-kreativní agentura Goodkin získala čtyři nové klienty.
Rozšiřuje spolupráci s předním českým výrobcem projektového softwaru Easy Software. Kromě kampaňové kreativy strategicky dohlédne na rebranding značky, komunikační strategii CSR a employer branding.
Pro tradičního českého prodejce letenek a zájezdů Letuška.cz zajistí Goodkin nadlinkovou kreativu a v dlouhodobém horizontu dohlédne na komunikační strategii, která má značce pomoci revitalizovat byznys po krizi způsobené pandemií. „Naším cílem je postavit relevantní cestovní značku pro nový svět po pandemii,“ doplňuje Mladen Grebo z Goodkinu.
Pro produkt Kouzelné čtení od Albi agentura zpracuje nový grafický manuál včetně loga a klíčových vizuálů pro globální komunikaci produktu.
Čtvrtým novým klientem je Institut dokumentárního filmu, organizace podporující dokumentární film v oblasti střední a východní Evropy. Goodkin pro ni zajistí celoroční kampaň ke 20 letům její existence.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
