Nová reklamní agentura Goodkin vyhrála výběrové řízení na dodavatele informační kampaně pro Integrační centrum Praha. Ta má za úkol zvýšit informovanost Čechů o problematice integrace cizinců v Česku a s ní často spojených dezinformací. Tendr proběhl v létě. „Goodkin nás zaujali neotřelým konceptem, promyšleností jednotlivých kreativních prvků a hlavně ochotou přistoupit k těsné spolupráci na výsledné podobě výstupu,“ komentuje koordinátorka projektu Jekaterina Gazukina.
Integrovaná kampaň bude zahrnovat tři videospoty, sérii klíčových vizuálů, komunikaci v online prostředí a informační microsite. Součástí projektu je i realizace workshopu pro žáky 2. stupně základních škol a studenty středních škol, které by měli díky speciálně navržené hře poskytnout informace o integraci cizinců v Česku. „Toto téma je pro nás velmi důležité, o to víc, že já sám jsem přišel do Česka v devadesátých letech jako cizinec z bývalé Jugoslávie,“ podotkl Mladen Grebo, komunikační stratég agentury Goodkin. „Jsme rádi, že kampaní můžeme přispět k veřejné diskusi a napomoci k osvětlení některých polopravd a informací s touto problematikou spojených. Věřím, že tato zkušenost společně s expertizou Integračního centra nám pomůže doručit smysluplnou a efektivní komunikaci.“
Předpokládané spuštění kampaně je na přelomu roku. Audiovizuální produkci zajistí AZN Kru, režie se ujme duo Novák & Nguyen. Kampaň vzniká za podpory Ministerstva vnitra České republiky a Evropské unie.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
