Strategicko-kreativní agentura Goodkin ve druhém roce působení výrazně navýšila svůj obrat, a to meziročně šestkrát na 7,2 milionu Kč. Kvůli tomu loni zdvojnásobila tým, má sedm lidí. A také proto se přesunula do většího. Z pražské Výtoně se přestěhovala na Nové Město, na adresu Štěpánská 14.
Agentura Goodkin, kterou předloni založili a teď rovnými díly vlastní Hana Fialová, Mladen Grebo a Jan Hlavín, loni jako klienty získala společnosti 3Dees Industries, Assa Abloy, Easy Software, Healthy Longevity, Institut dokumentárního filmu, Jet Investment, Letuška.cz či Nemocnice Nymburk.
„Také jsme se úžeji zaměřili na technologický segment trhu. Neznamená to, že bychom cíleně osekávali retail nebo třeba neziskový sektor, ale svoji expertízu budeme dále budovat primárně v tomto odvětví, kde se cítíme nejsilnější,“ říká spoluzakladatelka a ředitelka agentury Hana Fialová.
V polovině loňska do Goodkinu přišel z Ogilvy stratég Filip Janouch a následně z Mark BBDO senior art director Bernard Netopil. Agenturu naopak opustil jeden ze čtyř jejích zakladatelů Ondřej Wünsch, který se zaměřoval na art direction a audiovizuální produkci. Nejnovějšími posilami agentury jsou pak Jasmína Tůmová a Kristýna Šturcová, které doplnily kreativní a projektové kapacity Goodkinu.
Šturcová přichází z vývojářské společnosti Cleevio, kde se starala o interní fungování procesů. V Goodkinu bude mít na pozici projektové manažerky na starosti projekty a servis pro klíčové klienty agentury.
Tůmová přichází na pozici junior art director. Přišla z Boogie Films, v Goodkinu se plně věnuje grafice, ilustraci a animaci. Podílí se tak na grafických výstupech pro všechny klienty agentury.
Do roku 2022 vstupuje Goodkin s vysokými ambicemi. Zakladatelé přitom mají za to, že prorazit v extrémně saturovaném prostředí, jakým je trh komunikačních agentur, se jim podařilo zpochybněním zažitého modelu agenturního fungování. „Proto budujeme firemní kulturu inspirovanou tyrkysovými organizacemi, adoptujeme agilní procesy, s klienty hybridně spolupracujeme na růstu jejich značek a na kreativu se snažíme dívat zejména optikou byznysové efektivity. Díky tomu se nám daří oslovovat značky mimo běžný tendrový rybníček,“ věří Grebo a Hlavín.