Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Google potichu zavírá platby One Pass, které měly pomoci vydavatelům prodávat po článcích

Čtrnáct měsíců poté, co Google uvedl bránu One Pass coby konkurenci tehdy spouštěného digitálního stánku Applu s novinami a časopisy, tato služba v rámci „jarního čištění“ končí. Na blogu věnovaném technologiím na to o tom píší Financial Times.

Google službu spouštěl v únoru 2011 a chtěl ji rozšířit i do Česka. Vydavatelům nabízel možnost zpoplatnit online jednotlivé články a bral si za to 10 % z ceny, narozdíl od Applu, který si provizi stanovil na 30 %.

Google slibuje, že bude pracovat na nových podobných službách, respondent FT však ve světle rychlého konce One Pass dovozuje, že služba posloužila spíše jako vyjednávací nástroj vůči vydavatelům, aby Google působil přátelštěji.