Grand Prix z cen IEA veze Ford, za online kampaň oceněn i Babišův tým

Kompletní výsledky 8. ročníku cen pro nejlepší online řešení

Moderátor večera Jiří Mádl a prezident pořádající Asociace.biz Michal Kříž. Foto: Martin Borovička

Moderátor večera Jiří Mádl a prezident pořádající Asociace.biz Michal Kříž. Foto: Martin Borovička

Výroční soutěž Internet Effectiveness Awards ocenila už poosmé efektivní a funkční řešení pro nejlepší online kampaně a komunikaci. Výsledky vyhlásila pořádající Asociace.biz ve čtvrtek večer v Praze. Soutěžilo celkem 89 projektů. Hlavní cenu Grand Prix získaly společně agentury Wunderman, Ogilvy a Mindshare za kampaň pro Ford. V jedné z kategorií zvítězila online komunikace hnutí ANO Andreje Babiše, od dodavatelů FG Forrest, Mimofilm, RedMedia a interního týmu.

VÝSLEDKY INTERNET EFFECTIVNESS AWARDS 2013

Grand Prix IEA 2013

Řešení: Ford B-Max – Jak prodat auto, které ještě není na trhu.
Klient: Ford Motor Company
Dodavatel: Wunderman, Ogilvy, Mindshare

Kategorie spotřební zboží, služby

1. místo: Aplikace dTest, klient: dTest, o.p.s., dodavatel: eMan s.r.o.
2. místo: Tipsport – Aukce, klient: Tipsport a.s., dodavatel: Wunderman s.r.o.
3. místo: TopDesigner.cz, klient: Petr Synek, Petr Pasek, Michal Nosavcov a Lucie Vlková, dodavatel: Alka Language Specialists s.r.o.

Kategorie online obchod

1. místo: Megapixel.cz, klient: Megapixel, s.r.o., dodavatel: PeckaDesign, s.r.o.
2. místo: Nescafé Dolce Gusto Premium brandový klub + e-shop + netradiční teroristická kampaň, klient: Nestlé Česko s.r.o., dodavatel: Dark Side a.s.
3. místo: Zvýšení konverzní schopnosti webu Hudy.cz, klient: Hudy Sport, dodavatel: H1.cz

Kategorie bankovnictví, pojišťovnictví a finance

1. místo: QR Platba, klient: Česká bankovní asociace, dodavatel: Česká bankovní asociace
2. místo: Navýšení návštěvnosti serveru Finance.cz, klient: Finance media a.s., dodavatel: KBM Group s.r.o.
2. místo bezkola.cz, klient: Česká pojišťovna a.s., dodavatel: MEDIA FACTORY a. s.

Kategorie auto-moto

1. místo: Ford B-Max – Jak prodat auto, které ještě není na trhu, klient: Ford Motor Company, dodavatelé: Wunderman, Ogilvy, Mindshare
2. místo: Škoda Auto – Rapid spaceback – Hyperlapse, klient: ŠKODA AUTO a.s., dodavatelé: SinnerSchrader, SYMBIO Digital

Kategorie telekomunikace a IT

1. místo: O2 Extra výhody, klient: Telefónica CR a.s., dodavatelé: Etnetera a.s., Motion Media s.r.o.
2. místo: Social media kampaň pro nový mobilní telefon Huawei Ascend P6, klient: Huawei Technologies (Czech) s.r.o., dodavatel: Inspiro Solutions s.r.o.
3. místo: Nárůst B2B poptávek o 390 % – nový web Českých radiokomunikací, klient: České Radiokomunikace a.s., dodavatel: PragueBest, s.r.o.

Kategorie cestovní ruch a doprava

1. místo: Portál pro uplatnění nároků při nepravidelnosti v letecké přepravě, klient: Click2Claim s.r.o., dodavatel: NETservis s.r.o.
2. místo: Tabletenky (1. česko-slovenský mobilní srovnávač cen letenek), klient: AARON GROUP, dodavatelé: AARON GROUP, eMAN
3. místo: ERV Claims Online – nahlášení pojistných událostí z vašich cest, klient: ERV Evropská pojišťovna a. s., dodavatel: AARON GROUP

Kategorie průmysl a energetika

1. místo: Webová stránka „Šetřím energií“, klient: RWE, dodavatel: Wunderman
2. místo: Správa firemních dokumentů eDoCat, klient: Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, dodavatel: Onlio, a.s.
3. místo: Fresenius Kabi, klient: Fresenius Kabi a.s., dodavatel: Lundegaard s.r.o.

Kategorie neziskový sektor, lidská práva a životní prostředí

1. místo: Charitativní imageový projekt ERA pomáhá regionům, klient: ERA, respektive Poštovní spořitelna, dodavatel: Dark Side a.s.
2. místo: Top školky, klient: Ing. Martina Šebestová, dodavatel: Ing. Martina Šebestová
3. místo: Divadlo Minor, klient: Divadlo Minor, dodavatel: ManGoweb, s.r.o.

Kategorie společnost, politika, kultura

1. místo: online komunikace hnutí ANO, klient: ANO 2011, politické hnutí, dodavatelé: FG Forrest, ANO, Mimofilm a RedMedia
2. místo: NatočVideo.cz, klient: FTV Prima, spol. s r.o., dodavatel: Natočvideo s.r.o.
3. místo: Bezbariérová Praha 1, klient: městská část Praha 1, dodavatel: ManGoweb, s.r.o.

Nejlepší tým letošního ročníku, zcela vlevo Michal Popelář z Wundermanu. Foto: Martin Borovička

Nejlepší tým letošního ročníku, zcela vlevo Michal Popelář z Wundermanu. Foto: Martin Borovička

Ocenění převzal i šéf ANO a ministr financí Andrej Babiš, vlevo Marek Prchal, vedle něj Jan Řežáb. Foto: Martin Borovička

Ocenění převzal i šéf ANO a ministr financí Andrej Babiš, vlevo Marek Prchal, vedle něj Jan Řežáb. Foto: Martin Borovička

Andrej Babiš. Foto: Martin Borovička

Andrej Babiš. Foto: Martin Borovička

Jednu z trofejí předával Jan Řežáb ze Socialbakers. Foto: Martin Borovička

Jednu z trofejí předával Jan Řežáb ze Socialbakers. Foto: Martin Borovička

Jednu z trofejí předávala Kateřina Havrlant, za svobodna Holcmanová, z Googlu. Foto: Martin Borovička

Jednu z trofejí předávala Kateřina Havrlant, za svobodna Holcmanová, z Googlu. Foto: Martin Borovička

Studio eMan oceněno za aplikaci pro dTest. Foto: Martin Borovička

Studio eMan oceněno za aplikaci pro dTest. Foto: Martin Borovička

Petr Šmíd z Googlu. Foto: Martin Borovička

Petr Šmíd z Googlu. Foto: Martin Borovička

Václav Dejčmar. Foto: Martin Borovička

Václav Dejčmar. Foto: Martin Borovička

Tým agentury Dark Side oceněn za práci pro Poštovní spořitelnu, v popředí Tomáš Jindříšek. Foto: Martin Borovička

Tým agentury Dark Side oceněn za práci pro Poštovní spořitelnu, v popředí Tomáš Jindříšek. Foto: Martin Borovička