Agentura MSL z komunikační skupiny Publicis Groupe dostala na starost posílení komunikace Grandhotelu Pupp v souvislosti s jeho plánovaným znovuotevřením. Hotel od loňska prochází rekonstrukcí interiéru, přičemž součástí změn je i jeho nová koncepce. Slavnostní otevření po rekonstrukci proběhne v první polovině června a zúčastní se ho řada známých lidí, které jsou s hotelem spjaty nejen díky filmovému festivalu. Agentura MSL pomůže karlovarskému hotelu se víc zaměřit na západoevropské i české zákazníky, což je součástí jeho nové koncepce.
„Naším cílem bude zejména oslovit české zákazníky, aby na vlastní kůži vyzkoušeli jedinečnost atmosféry Grandhotelu Pupp,“ uvedl Radek Vítek, čerstvý head of brand reputation agentury MSL. „Chceme do hotelu vrátit atmosféru první republiky a doplnit ji o moderní služby atraktivní pro české návštěvníky. Mediální prezentace nové koncepce je nezbytnou součástí probíhajících změn,“ říká Jindřich Krausz, generální ředitel Grandhotelu Pupp.