Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Grayling mění logo a integruje komunikaci

Agentura včetně české pobočky hodlá kombinovat marketing, PR, public affairs a digitál.

Ivo Mareš

Českou pobočku Graylingu vede Ivo Mareš

Mezinárodní komunikační agentura Grayling změnila svou firemní identitu. Nové logo i vizuální styl používají tlumené odstíny tmavě modré a jednoduché grafické linie. Firma mění tvář nedlouho po dubnovém jmenování nového předsedy svého představenstva, jímž se stal Paul Taaffe.

Nové logo Graylingu

Nové logo Graylingu

 

Staré logo Graylingu

Staré logo Graylingu

S novým logem představila i novou vizi svých služeb. Tou je integrovaná komunikace. Šéf české pobočky Graylingu Ivo Mareš ji popisuje jako kombinaci marketingu, public relations, public affairs a digitální komunikace.

K integraci různých komunikačních přístupů se na základě poznatů ze zahraničního prostředí i vlastní praxe hlásí třeba agentura PR.Konektor.