Grizzlink se rozšířil o contentovou divizi, pomohla mu k novým klientům

Agentura dělá pro Daytrip, Myhive a Bausch + Lomb, víc pro Nestlé Health Science a CPIPG.

Tým agentury Grizzlink

Pětice žen, které tvoří contentovou divizi Grizzlinku: zleva Elena Firstova, Kateřina Balajková, Anastázie Černá, Tamara Zahradníčková a Petra Brátová, nahoře partneři agentury Jiří Jakl a Martin Dráb

Marketingová agentura Grizzlink založila interní content divizi, ve které klientům nabízí obsah na míru - od produktového fotografování a videa přes přípravu grafiky a ilustrací po psaní PR článků a tištěných časopisů. Služba je koncipována jako contentové menu, z něhož si klienti mohou vybrat podle momentálních potřeb své značky. „Nápad vzešel z potřeby zajišťovat pro klienty přípravu obsahu na kontinuální bázi, vyslyšet jejich individuální potřeby, a přitom je nezatěžovat s granulárním briefem a stostránkovou strategií,“ vysvětluje Martin Dráb, partner Grizzlinku zodpovědný za strategické a kreativní oddělení agentury.

„Schopnost nejen vymyslet, ale i připravit většinu obsahových formátů in-house je naprosto nezbytná. Tato teze se nám potvrdila hned při prvních vyhraných tendrech a akvizicích nových klientů,“ doplňuje Jiří Jakl, partner Grizzlinku zodpovědný za vedení klientských projektů. 

Agentuře se tak podařilo obhájit a rozšířit spolupráci s Nestlé Health Science, kde působí jako hlavní kreativní agentura pro značky Wobenzym a Wobecare Enzym. Nově připravuje i mezinárodní kampaně pro globální startup Daytrip, včetně vlastní produkce spotů. Mezi dalšími nováčky v portfoliu figurují evropský kancelářský komplex Myhive a dodavatel kontaktních čoček Bausch + Lomb, kterým se agentura stará o sociální sítě prostřednictvím obsahu vlastní produkce. Grizzlink též rozšířil spolupráci se svým dlouholetým klientem CPI Property Group o obchodní centrum Vivo! Hostivař.

Nová contentová divize má pět pracovnic, jsou jimi Elena Firstova, Kateřina Balajková, Anastázie Černá, Tamara ZahradníčkováPetra Brátová. Balajková a Zahradníčková jsou novými posilami, ostatní tři ženy v agentuře působí déle. Celkově ve firmě pracuje 15 lidí. Dalším krokem je nyní pro agenturu rozšíření kreativního týmu, který vytváří a následně zpracovává veškerý obsah, a rozšíření zázemí pro zajištění větších produkčních kapacit.