Společnost Groupe SEB, do jejíhož portfolia patří značky Krups, Rowenta, Tefal a WMF, si v tendru na influencer marketing a PR vybrala agenturu Bistro Social z komunikační skupiny Dentsu. Ta bude pro PR využívat partnerství s AMI Communications a společně služby zajistí na třech trzích – v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.
„Aktuálně je tedy před námi velká výzva, vybudovat a řídit z Prahy Influence Hub pro všechny tři země,“ říká Natálie Malcová, head of social agentury Bistro Social. „Influencer marketing se stává nedílnou součástí marketingového mixu našich klientů,“ doplňuje. „V neposlední řadě má i byznysový potenciál, protože generuje vyšší prodeje a tím i zisk. Navíc pokud se spojí s PR, síla takové propagace může být opravdu velká.“
„Influencer marketing nabývá na významu, je úzce provázaný s PR. Očekáváme, že bude hrát klíčovou roli v budování povědomí našich značek a následně také v podpoře prodeje. Koncept, který představila agentura Bistro Social ve výběrovém řízení, převýšil ostatní jak svojí kreativitou, tak také využitím analýzy dat v celém procesu komunikace,“ uvádí Roman Vilkus, marketingový ředitel Groupe SEB pro střední Evropu.
Bistro Social je už třetí agenturou ze sítě Dentsu, která pro Groupe SEB pracuje. O online média se stará agentura iProspect a offlinová má na starosti Dentsu X. Spolupráce s Bistro Social odstartuje ve druhém čtvrtletí 2023 a potrvá minimálně následující tři roky. „Díky spolupráci se třemi agenturami sítě Dentsu očekáváme konzistenci v mediální komunikaci, pozitivní synergický efekt jak v tradičních tak také v onlinových médiich a v neposlední řadě orientaci na výkon,“ dodává Vilkus.