GroupM vytvořila pozici marketingového ředitele, je jím Ondřej Šimůnek

Ondřej Šimůnek i manažerka marketingu Monika Kubešová mají GroupM víc propagovat.

Ondřej Šimůnek

Ondřej Šimůnek

Nově vzniklou pozici marketingového ředitele tuzemské skupiny mediálních agentur GroupM nadnárodního koncernu WPP obsadil Ondřej Šimůnek, zároveň od roku 2015 šéf mediální agentury Wavemaker. V této funkci zůstává, část svých pravomocí převádí na nově jmenovaného provozního ředitele Michala Bendu, který do GroupM přišel před třemi roky. Od té doby zaujímal pozici business unit director, nové funkce se ujal k 1. červnu. Kariéru nastartoval před 15 lety v mediální agentuře Universal McCann, kde během následujících 11 let prošel od pozice juniorního plánovače až do pozice client service director.

Michal Benda

Michal Benda

Marketingovou manažerkou GroupM se stala Monika Kubešová, dosavadní marketingová manažerka agentury H1.cz ze skupiny GroupM.

Monika Kubešová

Monika Kubešová

„Doposud jsme se v marketingu soustředili hlavně na aktivity značek agentur MediaCom, Wavemaker, MindshareH1.cz,“ vysvětluje Jiří Svoboda, šéf GroupM. „V samotné GroupM aktuálně vzniká spousta komplexních projektů s velkou informační hodnotou pro marketéry, stratégy a mediální odborníky. Spustili jsme největší průběžný datový výzkum v Česku, mPanel, a máme v zádech téměř stohlavý digitální hub GroupM Nexus, který rozvíjí služby v oblasti digitálních médií a digitální transformace. To si zasluhuje systematickou marketingovou práci.“