Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Grundová má redakci Harper’s Bazaar kompletní

Nora Grundová

Nora Grundová

Redakce české edice lifestylového měsíčníku Harper’s Bazaar vydavatelství Bauer Media pod čerstvou šéfredaktorkou Norou Grundovou je kompletní. Zástupkyní šéfredaktorky se stala Veronika Miškovská, která dřív působila v Proč ne?!, příloze Hospodářských novin. Jako fashion director přišla Mária Vedral Kohútik, který zároveň dál pracuje pro měsíčník Dolce Vita téhož vydavatele. Fashion editorkou je Lucie Tomišková, beauty editorkou Zdenka Tomis. Tým doplní Kristýna Mazánková z časopisu Marianne vydavatelství Burda. “Jde o zkušené redaktorky, které jsou špičky ve svých oborech a zároveň lidsky kvalitní,” prohlásila šéfredaktorka Grundová.

Ta s týmem chystá grafické i obsahové změny Harper’s Bazaaru, včetně rozšíření o nové rubriky. Projeví se v zářijovém vydání časopisu, které bude zároveň největším číslem roku. Bauer Media toto vydání podpoří kampaní v hodnotě 3 miliony Kč, využije k tomu bigboardy, rádia Evropa 2 a Expres i crosspromo ve vlastních titulech. Zářijovým číslem přitom vstoupí na trh česká edice Vogue, další konkurencí je tuzemská Elle, rovněž s obnovenou redakcí.

“Harper’s Bazaar je ve světě vnímán jako časopis, který se soustředí nejen na módu a krásu, ale také na důležitá ženská témata a sofistikované texty. S novým týmem na to chceme navázat a tento ženský hlas ještě posílit,” plánuje Grundová. “Chceme časopis výrazně otevřít spolupráci s ostatními světovými edicemi, a to nejen na redakční úrovni, ale i spolupořádáním speciálních projektů a eventů, jako například setkání úspěšných žen z českého i zahraničního světa módy, umění nebo byznysu. Brzy také představíme nový web a další projekty a přílohy,” doplnila publisherka Lada Rudovská.