Marketingová agentura Grunex Martina Liberského koupila 40% podíl v televizním pořadu o počítačových hrách Re-Play. Většinových 60 % zůstane v držení stávajícího majitele a hlavního producenta Vojtěcha Nováka, který Re-Play v roce 2009 založil. Novák dosud provozoval Re-play jako fyzická osoba, nyní vzniká nová společnost s ručením omezeným, s uvedenými podíly. Cena transakce nebyla zveřejněna.
„Koupí reagujeme na zvýšenou poptávku o herní kampaně zejména ze strany IT klientů. Budeme tak schopni splnit jejich očekávání nejen na poli pořádání lokálních eventů či realizací online kampaní, ale nově i v rámci televizního vysílání,“ věří Liberský. „Od roku 2017 budeme mít k dispozici ještě atraktivnější reklamní balíčky,“ doufá.
Pořad Re-play vysílá Prima Cool v premiéře každou sobotu. Tým v čele s Novákem a moderátory Alžbětou Trojanovou a Mikolášem Tučkem spoléhá i na početnou komunitu na sociálních sítích (na Facebooku přes 300.000 lidí). I díky ním nedávno prostřednictvím crowdfundingu na Startovač.cz vybral na nové studio téměř 1,2 milionu Kč, skoro šestkrát víc než původně požadovaných 200.000 Kč.
Liberského Grunex vznikl jako Re-play v témže roce 2009, jako herní portál pořádající online turnaje. Postupně se proměnil v agenturu specializující se na komunitu počítačových hráčů. Momentálně oslovuje přes 150.000 uživatelů měsíčně na vlastních webech (včetně Grunex.com či Tryhard.cz), respektive 100.000 fanoušků na Facebooku.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
