Liberského Grunex kupuje 40 % v Re-play

Konsolidací herních médií chce Martin Liberský doručovat lepší inzertní zásah.

Alžběta Trojanová a Mikoláš Tuček v pořadu Re-play

Alžběta Trojanová a Mikoláš Tuček v pořadu Re-play

Marketingová agentura Grunex Martina Liberského koupila 40% podíl v televizním pořadu o počítačových hrách Re-Play. Většinových 60 % zůstane v držení stávajícího majitele a hlavního producenta Vojtěcha Nováka, který Re-Play v roce 2009 založil. Novák dosud provozoval Re-play jako fyzická osoba, nyní vzniká nová společnost s ručením omezeným, s uvedenými podíly. Cena transakce nebyla zveřejněna.

„Koupí reagujeme na zvýšenou poptávku o herní kampaně zejména ze strany IT klientů. Budeme tak schopni splnit jejich očekávání nejen na poli pořádání lokálních eventů či realizací online kampaní, ale nově i v rámci televizního vysílání,“ věří Liberský. „Od roku 2017 budeme mít k dispozici ještě atraktivnější reklamní balíčky,“ doufá.

Pořad Re-play vysílá Prima Cool v premiéře každou sobotu. Tým v čele s Novákem a moderátory Alžbětou TrojanovouMikolášem Tučkem spoléhá i na početnou komunitu na sociálních sítích (na Facebooku přes 300.000 lidí). I díky ním nedávno prostřednictvím crowdfundingu na Startovač.cz vybral na nové studio téměř 1,2 milionu Kč, skoro šestkrát víc než původně požadovaných 200.000 Kč.

Liberského Grunex vznikl jako Re-play v témže roce 2009, jako herní portál pořádající online turnaje. Postupně se proměnil v agenturu specializující se na komunitu počítačových hráčů. Momentálně oslovuje přes 150.000 uživatelů měsíčně na vlastních webech (včetně Grunex.com či Tryhard.cz), respektive 100.000 fanoušků na Facebooku.

Sdílejte