Startup Gusty, který od září nabízí na českém trhu instantní smoothies a řadu kompletní jídla, si pro komunikaci vybral agentury PR.Konektor a Hive ze skupiny Konektor Place. Zakladatelkou značky a ředitelkou firmy je Jitka Fürst, někdejší ředitelka rádia Evropa 2. „Řada kompletního jídla byla vyvinuta předními německými a českými odborníky speciálně tak, aby dokázala nahradit oběd nebo večeři. Jednotlivé produkty lze libovolně kombinovat a dají se využít třeba i při vaření,“ říká.
PR.Konektor pro Gusty zabezpečuje launch produktů, kreativní delivery a dlouhodobou produktovou komunikaci s důrazem na lifestylová média. „Od spolupráce si slibujeme zajištění povědomí o značce a produktech, ale i pomoc s nastolením nového trendu ve zdravém stravování,“ uvádí Fürst.
Od září také běží kampaň na sociálních sítích, kde značka využila spojení s influencerkami Annou Šulcovou, Katkou Říhovou, Zorkou Hejdovou a dalšími. S influencer marketingem bude pomáhat The Hive, sesterská agentura PR.Konektoru. Tváří značky je nutriční specialista Petr Havlíček, známý z pořadu Jste to, co jíte.