
Značka Gusty přichází s nabídkou zdravého jídla
Startup Gusty, který od září nabízí na českém trhu instantní smoothies a řadu kompletní jídla, si pro komunikaci vybral agentury PR.Konektor a Hive ze skupiny Konektor Place. Zakladatelkou značky a ředitelkou firmy je Jitka Fürst, někdejší ředitelka rádia Evropa 2. „Řada kompletního jídla byla vyvinuta předními německými a českými odborníky speciálně tak, aby dokázala nahradit oběd nebo večeři. Jednotlivé produkty lze libovolně kombinovat a dají se využít třeba i při vaření,“ říká.

Za novou značkou stojí někdejší mediální manažerka Jitka Fürst
PR.Konektor pro Gusty zabezpečuje launch produktů, kreativní delivery a dlouhodobou produktovou komunikaci s důrazem na lifestylová média. „Od spolupráce si slibujeme zajištění povědomí o značce a produktech, ale i pomoc s nastolením nového trendu ve zdravém stravování,“ uvádí Fürst.
Od září také běží kampaň na sociálních sítích, kde značka využila spojení s influencerkami Annou Šulcovou, Katkou Říhovou, Zorkou Hejdovou a dalšími. S influencer marketingem bude pomáhat The Hive, sesterská agentura PR.Konektoru. Tváří značky je nutriční specialista Petr Havlíček, známý z pořadu Jste to, co jíte.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
