Agentury H1.cz a Mindshare ze skupiny GroupM spojily síly a zvítězily v tendru na celou offline a online komunikaci energetické společnosti E.on, kterou odstartovaly už na začátku roku. „Hájednička“ nově zodpovídá za komunikaci na sociálních sítích i za výkonnostní marketing, Mindshare plánuje a realizuje offline komunikaci. Největší přínos z pohledu klienta spočívá v efektivní koordinaci nastavení všech kampaní – brandových i výkonnostních.
„Digitální svět se stále víc prosazuje i v energetice a my hledali partnera, který nám pomůže stát se na poli digitálního marketingu v našem oboru jedničkou. Naším cílem je najít co nejefektivnější synergii online a offline komunikace, které se vzájemně budou vhodně podporovat a doplňovat, abychom dosáhli co nejlepších prodejních a brandových výsledků. Kromě perfektní exekuce výkonnostních kampaní si od spolupráce slibujeme rozvoj nových a kreativních formátů, a to jak v online, tak v offline prostředí,“ přiblížil Michal Hátle, digital marketing manager E.on.
Tým H1.cz, který jako ředitel klientského servisu vede Jan Šťastný, už revidoval stávající kampaně a navrhl a spustil strategii pro škálu placených kampaní v rámci systémů PPC. „Náš přístup je založen na myšlence One Voice – One Team. Na komunikaci se díváme jednotným pohledem, který propojuje budování značky s výkonovými ukazateli obvyklými v performance marketingu,“ dodává ke spolupráci Martin Hanzal, čerstvý šéf Mindshare.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
