H1.cz pod GroupM zúží vedení ani ne na půlku

Z dvanácti členů nejvyššího managementu zůstane jen pět.

Filip Kahoun

Filip Kahoun

Digitální agentura H1.cz přistoupí v březnu k zásadní restrukturalizaci. Obmění vedení i vnitřní uspořádání: místo dvanácti členů top managementu bude jen pět a počet oddělení se sníží na čtyři. “Očekáváme posun zejména v efektivitě řízení firmy, která by se měla promítnout také v kvalitě servisu nejen vůči vlastním klientům, ale i směrem k agenturám GroupM,“ uvedl Jiří Svoboda, šéf českého zastoupení mediální agentury GroupM.

  • Radku Hartmanovou vystřídá ve vedení accountského týmu Veronika Rojkovičová, která dosud řídila oddělení UX a analytiky. Rojkovičová začínala v H1.cz jako account manažerka.
  • Oddělení výkonnostní reklamy převzal už na začátku roku Michal Ročeň, který přišel do H1.cz z pojišťovny Generali, kde několik let řídil veškeré online aktivity pro český trh.
  • V čele nově spojených oddělení SEO a UX stane Vojtěch Mikula, který doposud zastával roli stratéga v týmu UX a analytiky.
  • Ve vedení marketingového týmu zůstává Pavlína Louženská, která bude nově řídit i (dosud chybějící) nabídku kreativních služeb H1.cz. „Cílem je aplikovat technické know-how H1.cz a zapojit jej do originálního, lidsky srozumitelného příběhu s emocí a schopností zaujmout,“ uvedla firma.

Z managementu firmy tak odejdou Petr Mareš (Business Development Director), Lucie Winklerová (Client Service Director), Tomáš Vyskočil (SEO Director) a Michal Krutiš (SEO Strategist) a z úrovně pod nimi také vedoucí jednoho z týmů Petra Živná (Online Marketing Manager).

Další vedoucí týmů Stanislav Koukal (Performance Advertising Strategist) a Jana Šupolíková (Online Marketing Manager) zůstávají. Další dva vedoucí Karel Semerák (Performance Advertising Manager) a Petra Plimlová (Performance Advertising Manager) budou podřízeni oddělení Michala Ročeně.

Celou firmu nadále povede Filip Kahoun, který vystřídal v polovině loňska ve funkci tehdejšího ředitele agentury a jejího zakladatele Davida Špinara. Ten změny vítá. „Mou střednědobou vizí je udělat ze současných pěti oddělení jednu firmu, a to jak na úrovni týmu, tak na úrovni produktů,“ uvedl ředitel H1.cz Kahoun.

Jak Médiáři řekla šéfka marketingu H1.cz Louženská, kromě vedení se propouštění týmu nedotkne a celá agentura bude mít nadále kolem stovky zaměstnanců.