Digitální agentura H1.cz vyhrála výběrové řízení České spořitelny na agenturu pro SEO a content pro divizi osobních financí. Kromě textů samotných, u kterých už spolupráce dřív probíhala, se bude „Hájednička“ starat i o SEO a link building.
„Pro Českou spořitelnu tvoříme obsah od roku 2020,“ říká Markéta Jindrová, account manažerka H1.cz. „Šlo o jednorázové analýzy, revize produktových stránek a blogových článků, ale i tvorbu nového obsahu pro blog nebo link building pro vybrané produktové vertikály. V 2021 jsme byli Českou spořitelnou pozvaní do tendru na agenturu, která navrhne a realizuje komplexní strategii pro webovou sekci osobních financí.“
Výsledkem je komplexní publikační plán aktivit v oblasti link buildingu a tvorby nového obsahu pro produktové vstupní stránky a blog, ale také optimalizace vybraných stránek i technického stavu webu z pohledu SEO. Od března agentura publikuje obsah. „Naším primárním cílem je zvýšení organické návštěvnosti webu České spořitelny, zlepšení pozic top produktových klíčových slov a pokrytí dosud nepokrytých relevantních klíčových slov. Cílem je věnovat se aktivitám, které podpoří pozici webu a jeho klíčových vstupních stránek,“ přibližuje Patrik Gregor, SEO skillhead H1.cz. Brandově a produktově zaškolené copywriterky pak letos čeká více než 600 hodin samotného textování.
„Nový obsah jsme společně postavili na edukaci, chceme mluvit jazykem, kterému bude rozumět každý, ale zároveň dostane relevantní informace. To je naším hlavním cílem,“ říká Leontýna Jurigová, copywriterka H1.cz.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
